7 januari 2013

Kaal en klaar na een sudderweekje


Gister ter afsluiting van de eerste 'sudder'week van dit nieuwe jaar bij dit leuke restaurantje
een overheerlijke kadobon ingewisseld met DH.
Kijk nou toch eens wat creatief: zo'n worteltje dwars door een stoofpeertje!

We hebben genoten en samen (nog maar weer eens) geproost op het nieuwe jaar!
Dat was gister....

En vandaag begon het 'gewone' leven dus weer.
Eerst alle kerstattributen verwijderd en weer netjes opgeborgen.

Getsie, wat is dat toch kaal, zo zonder kerstboom en lichtjes...
Ik denk dat ik deze ( in het trapgat) 'stiekum' nog even laat hangen....


Altijd weer jammer dat er een einde komt aan zo'n gezellige lichtjes-tijd.
Maar ja, midden in de zomer nog kerstverlichting zou óók weer gek staan, toch?

En toen kon ik vanmiddag
eeeeeeeeeeeeeeeindelijk
weer eens aan de slag in mijn 'ateliertje'!

Allereerst de labels van een toepasselijk randje voorzien.
Nu 'alleen' nog even opnaaien.
(Ja, ik zie het nu op de foto: die van de twisted log cabin is een beetje vreemd....moet ik nog even bijwerken...)








 
Ook het eerste droomdekentje van 2013 (af)gemaakt.
De top was tijdens het quiltmidweekje gedaan.
 


Daar had ik óók de kleurige fleece gekregen die als achterkant mag dienen.

I.p.v. in 'the ditch' heb ik hem dit keer eens met een siersteekje van mijn machine doorgestikt. Geeft een leuk resultaat, vind ik!

Na het 'sudder-weekje' dan toch eindelijk een goed  begin van het nieuwe quilt-jaar.

groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd meteen al in het begin van het jaar, lekker fleurig! Enne...ik zit nu ook met kaarsjes aan, hoor. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heet dit is een heel goed begin van het jaar 2013.
    ga zo door zullen we maar zeggen.

    Groetjes,
    Marga♥

    P.S. moet zeggen vind het idee van je etiketten/labels erg leuk zo, hou ik dus in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken heb je gemaakt en wat goed dat je de labels afhebt. Die maak ik altijd meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al weer heerlijk aan de slag blijkt uit sit blogje.
    Ik wens jou ook het allerbeste voor 2013 met heel veel gezondheid en heel veel handwerk plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy