24 januari 2013

méér dan 50?

Misschien zijn het wel méér dan 50 paarse tinten...
6 blokken heb ik kunnen maken uit de paarse restjesdoos:

En dit vind ik de mooiste:


En dit verdwijnt dan in de prullenmand....zonde, het ziet er zo leuk uit, maar het wordt me écht té priegelig om dààrmee ook nog iets te doen!

Voorlopig heb ik het wel even gezien met al die kleine stukjes.

Behalve de roze dozen met snippers, heb ik nog veel meer dozen. Staat zo netjes en opgeruimd. Maar wàt zit er allemaal in???
Dus ben ik daar een beetje mee aan het 'keutelen', opruimen en uitzoeken.
Heel verrassend soms....een doos open doen en dan iets tegenkomen dat je al helemaal vergeten was!

De kunst is, om niet gelijk daarmee aan de slag te gaan, want dan kom je nooit door je opruimwerk heen.

En ondertussen 'suddert' het  een beetje van binnen op welk project ik me als eerstvolgende zal gaan storten :)
Wordt het een droomdekentje?

...of IETS met de lapjes uit het 'Zutpense smuldoosje'?

offe....
de Midgetblocks???

hoewel.... de Asian teapots ligt ook al een poosje te roepen.....

en wat vinden jullie van Sulky
 

Jullie zijn de eerste die het horen (en zien, haha)

Veel winters plezier nog allemaal en tot de volgende keer.
groetjes van  Trudy

6 opmerkingen:

  1. Leuk al die kleuren paars en zo meteen je kleine lapjes weggewerkt. Heb even bij Sulky gekeken, die is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend wat het gaat worden maar de paarserestjesblokken zijn zo wie zo erg goed gelukt.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die paarse blokken zijn mooi hoor!! En ik geloof best dat het een moeilijke keuze gaat worden....
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel "crazy" al die paarse lapjes. Ik vind het erg mooi en vrolijk geworden.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie paarse blokken echt crazy en wat zie ik nog meer moois met de rode stoffen. Er os zeker erg veel moois te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke effecten krijg je zo, zeg, enig! Enne....ja inderdaad zijn er quilters die met die restjes ook nog wat doen. Met oplosbare vlieseline maken ze er een nieuwe stof van. Leuk om te doen, maar wel héél experimenteel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy