Nooit stilzitten...

Zolang ik me kan herinneren ben ik creatief bezig geweest met breien, haken, naaien (kinderkleding), keramiek, tekenen, (zijde)schilderen, glasfusion enz. enz.
Ik vind het heerlijk om steeds nieuwe technieken te leren.
In 2009 besloot ik droomdekentjes te gaan maken voor stichting De Regenboogboom.
Dan moest ik dus éérst maar eens leren quilten, vond ik.
Met behulp van internet heb ik de grondbeginselen onder de knie gekregen. Geleidelijk aan bleek dat er een héle wereld omheen is en heb ik er héél veel creatieve vriendinnen bijgekregen, op het wereldwijde web, maar ook bij diverse groepen die samen quilten.
Waar ik óók weer veel van leer.

Ik kon niet vermoeden dat ik zó verslaafd zou raken.
Ik kan er al mijn creativiteit kwijt in het ontwerpen en maken van de dekentjes.Regelmatig kun je hierover meelezen!
Maar ook over allerlei andere creatieve dingen waar ik me mee bezig houd.
Pak een kop koffie of thee en geniet mee! En... laat je me ook even weten of je het leuk vond?

2 januari 2013

Nieuw jaar, nieuwe look en een leuk vooruitzicht


Tijd voor goede voornemens....
Het eerste voornemen stond hier  vorig jaar óók al:
winkelen in eigen (stof)kast.
In 2012 is het (bijna) gelukt (haha).
 
Het tweede:
mijn blog eens lekker op frissen,
vandaar deze 'new look'.
 Mét een foto van mijn restjes-dozen, 
die ik dit jaar leeg wil krijgen...

Ten derde (natùùrlijk):
mijn UFO's afmaken
én heel veel droomdekentjes.

En dan, héél misschien ga ik hier aan beginnen:
 De MIDGET-blocks...
Al een paar jaar zitten de patroontjes 
in mijn bestand van "ooit".....
En het lijkt me een heerlijk werkje tussendoor...
Wat met tegenhoudt is de gedachte:
wat dóe ik er mee als hij af is..... 

 Maar....vóór ik met dat alles begin
ga ik al mijn werk van labels voorzien,
(bloos, bloos, dat bleek dus nog niet gebeurd...)
want....
half januari ga ik een tentoonstelling inrichten
van mijn werk in onze kerk.
Spannend!

Lieve groetjes,
Trudy




 





5 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je een eigen tentoonstelling. Ufo's afmaken is ook mijn goede voornemen, kijken of het gaat lukken. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Wat een mooie quilt laat je zien en watje ermee oet gewoonmaken en neerlegge, gebruiken en steedsvan genieten, tenmimste dat doe ik met al mijn quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trudy, wat een goede voornemens, vooral je scraps opmaken, veel succes ermee. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Je "nieuwe look" ziet er fris en voorjaarsachtig uit, mooi hoor !!
    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat toch wel weten of we de tentoonstelling van jou quilts kunnen bekijken he (in jou kerk!)
    Groeten en wij gaan van 23 maart tot 29 april down under!
    Goede voornemens of niet?

    Volgende week zaterdag beginnen we weer in mijn! kerk met de droomdekentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed begin Trudy, ziet er fris uit en leuke voornemens. Nog de allerbeste wensen voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...