31 januari 2013

Rood corvee

Het voelde als corvee vandaag....
er kwam geen éind aan alle rode/roze/oranje en pimpelpaarse lapjes leek het wel....
Maar ik had mezelf ten doel gesteld vandaag 6 rode blokken te creëren van alle stukken.
Dusssssssssss doorzetten, Trui!
Gelukkig kan ik dat, kijk maar:

Verder nieuwe "vliegers" gesneden voor het Spiderwebproject.
Dat was mijn klusje voor de middag.

Ook dat leek eindeloos...
Misschien had ik gewoon mijn dag niet....
hoewel mijn heup gelukkig al een stuk beter gaat.

Na het avondeten eens een andere aanpak gebruikt (niet proberen elk blokje verschillend te maken, maar gewoon ketting naaien met lange stroken)
en kijk, nu wilde het wél vlotten.
Nog geen foto, maar er liggen wél 12 driehoeken te wachten om morgen 3 nieuwe blokken te worden.
Gevoegd bij de 3 die al af zijn, komt dat op 6...
En dat is op de helft, want ik heb ze 25 x 25 gemaakt.
Voor een droomdekentje moet ik dus aan 12 blokken genoeg hebben.
Het is zeker niet de snelste methode, maar de voorraad restjes slinkt gestaag...

En nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken, want het is alweer veeeeeeeeuls te laat!
groetjes uit een winderig Drenthe!

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo snel gaat, en het worden zo'n vrolijke kleueren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best een heel klusje, maar wat zijn ze leuk! Dat kettingnaaien doe ik ook hoor als het enigszins kan.
    Je hebt zo'n leuke kopfoto met die dozen met lapjes. Heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij hebt je best wel weer gedaan vandaag. het kan haast niet anders of dat moeten wel kleurrijke droomdekentjes worden.
    Ook in Twente is het koud nat en winderig.
    Dus tijd voor naald en draad.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy