1 februari 2013

Alles bij elkaar...

gezocht voor de workshop "Experiment 2" van Wil Fritsma, morgen bij De Stofmeid in Borger.

Spannend hoor, wol én plastic zakken gaan mee in bijpassende én contrasterende kleuren.
Tyfek...(geen idéé wat dat is) moet ik morgen nog maar even bij Annemiek in de winkel kopen.

Ik ben reuze benieuwd hoe dat gaat werken, met dat plastic!
Morgen zien jullie er meer van!

Het past zowaar in 1 tas...machientje netjes ingepakt er naast.....Ik ben d'r klaar voor.
groetjes en goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Spannend wat je gaat doen!! Veel plezier en succes morgen!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even gekeken op die site. Tjonge, apart is dat hoor. Ik ben erg benieuwd naar je ervaring.
    Wat een enige tas voor je machientje!!!!! Heel veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en ben benieuwd naar het resultaat. Maar ik vertrouw erop dat we daar wel een fotootje van te zien krijgen ;)
    Rose-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trudy, heel veel plezier. Je zult vast gaan genieten van de cursus. En.....tyvek is erg leuk materiaal om mee te experimenteren.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy