8 februari 2013

Besmet...

Het is gelukt! Ik heb een paar vriendinnen weten te "besmetten".....
Ze staan te trappelen om te leren quilten.
Met als doel: droomdekentjes maken!
Omdat het allemaal 'beginners' zijn, ga ik eerst ze eerst maar de basisprincipes van quilten bijbrengen.
(Euhhhhh....ja, idd. nu ga ik dus zélf workshop geven, hihi....)
Een simpele 4 patch of 9 patch kan immers óók al een leuke deken worden.
En wat te denken van de 'verdwenen' hoekjes? Altijd groot succes!

En dan zie ik vanmorgen op FB dat de dag waarop wij beginnen, 16 maart, óók de dag is van NL. Doet!
Dat komt mooi uit dus!

Mocht je in de buurt van Emmen wonen en mee willen doen: je bent uiteraard van harte welkom!

Vanmorgen de 3e shockwave behandeling gehad voor mijn slijmbeursontstekenin. Snif,snif, niet leuk.
Maar als het maar helpt.
De rest van de dag een beetje rustig aandoen dus.
Oftewel, lekker op mijn kamertje 'lapjes aaien' en sorteren....voorbereiding is het halve werk van workshop geven....

En dan eind van de middag kijken of Temecula 3 er al op staat natuurlijk!

Goed weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Sterkte met de ontsteking dat is zeker geen pretje. Wat leuk dat je meer mensen hebt besmet. En wat goed dat je een workshop gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Trudy dat er enthousiaste dames zijn en jij je kennis kan overdragen. Vooral ook omdat het voor een goed doel is. Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy