16 februari 2013

handwerkbeurs en smoesjes

Dat was een supergezellig dagje in Zwolle!
Omdat we de kaartjes al via internet gekocht hadden, hoefden we niet in de rij te wachten! Het was al een gezellige drukte in de grote hal en er was weer véél moois te zien!
Het is wel duidelijk dat breien 'in' is deze dagen,
het aantal wolkraampjes was weer flink toegenomen.
Mijn vriendin en ik breien niet en borduren niet,
dus konden we een hoop stands overslaan.
Mja, en waarom koop ik dan tóch dit pakketje?
Euhhh, omdat het zo'n lief hartje was wat daar hing....?
en omdat ik de spreuk zóóó leuk vond?
 "choclate is the answer,
I don't care what the question was!"
...en omdat het maar een héél klein beetje borduren is...?


Ja, ja, smoesjes genoeg. Daarom ben ik dit keer toch óók maar bezweken voor de 'smoesjes-quilt':


Ook in Veldhoven vond ik dit al zo'n leuke,
maar bedacht dat ik dat zélf ook wel kon bedenken.
Maar dat komt er dus toch niet van...
Nu ligt hij als pakketje op mijn quiltkamer en zal hij tzt gemaakt worden.
(nieuwe term voor Wimmetje? Tzt-tje?)
Natuurlijk gingen we óók even bij Dorry langs, waar het weer een gezellige drukte was. En wàt een prachtige antieke quilt had ze in de stand hangen.....

Verder heb ik alleen wat 'kattenlapjes' gekocht voor droomdekentjes (een goed doel dus) én een doosje mooie platte bloemenspelden.
Keurig toch?


Ondertussen liggen de Temeculablokken rij 4 geduldig te wachten om in elkaar gestikt te worden.
Zal wel maandag worden, want morgen gaan we even gezellig naar DD in Groningen.

Groetjes en gezellig weekend nog!

5 opmerkingen:

  1. Ja, smoesjes..... Daar zijn quilters goed in als het gaat om aankopen doen.......
    Zo'n beurs is wel een gezellige boel en leuk om creatieve ideeen op te doen!
    Rose-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke naam: 'Smoesjesquilt'. Daar kan je heel wat smoesjes achter verschuilen! Je blokken zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt een leuke dag gehad! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt geweldige aankopen gedaan en zo te lezen een erg leuke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zal vast een gezellige dag zijn geweest, en wat lijkt mij die "smoesjesquilt" geweldig leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy