2 februari 2013

Moe en niet voldaan...

maar het was wél erg leuk!

Alleen....er komt zóóóóóveel op je af ...
en van alles mag je maar een béétje proeven,
de rest mag je thuis doen.
Vandaar dat 'niet voldaan'...
want er is dus eigenlijk niks af, haha!

Wat kwam zoal aan de orde?

Tja.....helaas was de 'juf' niet zo blij met mijn uitgebreide verslag.
(Op zich een compliment, want kennelijk was het heel duidelijk) 
Ik wil niemand tegen de haren instrijken, dus heb ik het maar verwijderd.....







12 opmerkingen:

  1. Nou Trudy, dat was pas een productieve dag.
    Soms begrijp je er op zo'n moment niets van, maar later komt het vast wel weer van pas!
    Leuke dingen hoor!
    groetjes,
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mammamia, dat was een intensief dagje. Ik heb met mijn neus op het scherm gezeten om alles te volgen. Het zijn wel superleuke technieken waar je zelf nooit op zo komen. Dat plastic, dat is toch helemaal enig! Je moet er echt iets mee doen hoor Trudy en lekker oefenen. Maar je hebt gelijk, eerst de beentjes even omhoog. Rust maar lekker uit en geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep, wauw wat een indrukken zeg...
    heel vermoeiend maar wel zeer leerrijk...
    succes met je huiswerk

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trudy,

    Mijn antwoord op je vraag over het wegstrijken van de lijnen staat op mijn blog bij de reactie's. Dan kunnen meer mensen het lezen.

    Jij doet ook een leuke workshop zie ik!!

    Op quiltvirus antwoord ik je ook nog, nog geen tijd voor gehad!

    Un gran abbraccio forte, Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy,
    Wat leuk om hier op je blog onze dag nog even een keer voorbij te zien komen. We hebben weer heel wat geleerd! Maar inderdaad we zijn nog niet echt voldaan, maar dat gaat vast en zeker komen! We hebben in ieder geval weer voldoende inspiratie opgedaan om er wat moois van te maken.
    En leuk dat je me even met naam genoemd hebt :).
    Groetjes en tot de volgende les!

    Marlies (Quiltshop-online)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dagje, zeer leerzaam, heel leuk resultaat tot nu toe.
    Ben benieuwd naar deel twee.
    Succes met je huiswerk.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, te lezen hoe je weer bezig bent geweest!
    Nu maar weer even uitrusten en we horen graag wat voor resultaten dit oplevert! Wij gaan naar 'kleur en lef' en verheugen ons daar op!.
    Met Lies Bos-Varkevisser.
    Groeten, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps op het scherm ziet het er al moeilijk uit! Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal op was. Maar goed volhouden maar dan zal het vast goed komen.
    Lieve groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat is veel in een keer niet mis de opdrachten die je gekregen hebt.
    Toch lijkt het mij leuk om andere dingen te ontdekken.
    Op die manier kijk je met andere ogen naar plastic tasje en zakjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er goed en mooi uit. Volgens mij heb je genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, naar de juf moet je luisteren he! Gelukkig heb ik het gezien en besloten dat het niets voor mij was.Ik houd ook niet van strenge juffen, ik zou het in ieder geval niet afmaken tenzij je het heel leuk vindt natuurlijk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je het verwijderen moest. Je had zo'n enthousiast verhaal. Goede reclame toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy