4 februari 2013

Monday Monday....so good to be...

Wat een héérlijk liedje was dat toch!
En vandaag was óók zo'n mooie maandag.
De zon scheen heerlijk mijn quiltkamer in.
Kopje koffie er bij, Temecula rij 2 onder de naald...
Heerlijk, om na het weekend weer in mijn 'gewone' werkritme te komen.
Ziezo, de tweede rij is af. In al zijn simpelheid toch nog verraderlijk, hihi...
De puntjes moeten natuurlijk wel allemaal zo'n beetje in het midden zitten.
Dus moest het tornmesje toch nog even gebruikt worden. Shame on me...
Eens even kijken hoe het lijkt met een donkere sashing er tussen....

Nà de lunch verder met het spiderweb. (ggen foto's gemaakt...)
Er zijn 6 blokken af, dus we zijn op de helft.
Alle ondergronden zijn nu geknipt en met een 'vlieger' beplakt.
Morgen nog even flink 'kwaad maken' en dan zijn er nóg 6 af.
En eerlijk gezegd heb ik het dan wel even gehad met restjes....
pffffffffffffff
het duurt wel héél lang vóór je resultaat ziet.

Ik ben bezig een droomdekengroep hier in Emmen op te zetten, 
dus ik denk dat ik nà de spiderweb blokken 
maar eens even een plan van aanpak ga maken voor de eerste keer!

En als je gekraak hoort.....dan is het mijn hoofd, hihi.....door de opdracht voor Experiment 2...
De eerste schets is gemaakt.







quilterige groetjes, Trudy


3 opmerkingen:

  1. Dat was een goed begin van deze week. Je gaat snel hoor met de Temecula. Wordt enig. Mooi idee, van die droomdekentjes. Van een dame hier in de buurt krijg ik regelmatig dekentjes die ik dan weer op een verzameladres breng. Heel veel succes met deze plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Temecula ziet er mooi uit,
    Ben benieuwd hoe je spiderweb uit gaat vallen veel succes. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken heb je al gemaakt. Succes met denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy