10 februari 2013

Op herhaling

Het zat me niet lekker,
die puntjes op zijn kop.
En aangezien het toch 'binnenspeel-weer' was vandaag,
ben ik er nóg maar eens voor gaan zitten.
En....eerlijk is eerlijk: zó zijn ze véél mooier...

Ik heb écht mijn best gedaan om héél precies te werken hoor, maar soms zitten de hoekjes dan nóg niet goed bij elkaar....grrr.....
Bij haar kwam ik de tip tegen om de naadjes ópen te strijken. Dat scheelde in elk geval een hééééleboel 'bulk' op de kruispunten. En dan tóch he, hier en daar.....

Maar het mocht van mij.
Ik heb mijn best gedaan. Méér dan dat zelfs, haha, met 2x rij 3.
De 'foute' blijft er gewoon bij hangen. Ik zie aan het eind wel wat ik er mee doe.

Dat éne blokje blijft er wel vervelend uit springen. Dat witte, uit de 2e rij...., met dat rode vierkantje in het midden.
Misschien een beetje 'bijkleuren' met wat thee?



 Ook nog even gekeken of ik al wat mooie stroken had voor de tussen-sashings.
Mmmm, het gaat, maar ik ben er nog niet tevreden over.


Morgen nog maar eens verder zoeken.
Het nadeel is alleen, dat, als ik ga zoeken in mijn doosjes, ik zoveel tegenkom wat ik dan weer op wil gaan ruimen of sorteren, dat ik weer veel te veel tijd dààr mee bezig ben.



Enfin, ik heb me wel weer vermaakt vanmiddag....

groetjes en een goeie week alvast!

4 opmerkingen:

  1. Super, wat ben je snel... en die 4 rijtjes zien er goed uit! En zo'n uitblinker, herkenbaar, zo vind ik er een in mijn dear Jane zitten...en ook ik wil hem der uit halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor jeleuke reactie op mijn blog.
    Wat ga je snel met je Temacula blokken. Mooi!
    Als je wilt kun je dat ene blok nu nog gemakkelijk vervangen. Succes en plezier met je doosjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Zo is het leuk. Toch goed dat je er weer voor bent gaan zitten. Die ene opvallende kan je nu nog makkelijk aanpassen. Hij valt inderdaad heel erg op. Komt wel goed, dat weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad zijn de "echte" toch het mooist.
    Zou het proberen met thee, heb ik ook eens gedaan en Annelies heeft het ooit eens allemaal uit gezocht en toen met Rooibosthee gedaan want dat gaf het mooiste resultaat.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy