9 februari 2013

Temecula 3...blunder.....

Ik wàs van plan om vandaag weer eens naar de maandelijkse droomdekendag in Enschede te gaan, maar helaas, het werd wéér sneeuwerig en glibberig. En dan ga ik niet voor mijn lol een uur over de weg....

Dan maar lekker op mijn warme kamertje aan de gang. Temecula 3 was gister al gedownload van  het web en uitgetekend. Omdat er nogal wat blokken schuin doormidden moesten, vielen veel kleine 'scrapjes' af als kandidaat....
Gelukkig, zoals jullie weten, heb ik óók mijn lapjes-la nog, dus die bracht uitkomst dit keer.
Ik ben niet zo'n kleine-stukjes-mens...zelfs niet op de machine.
Dus zitten de hoekjes hier en daar niet perfect. Maar ik heb daar geen probleem mee, hihi.

 

Het ziet er al leuk uit! Vooral als je die 3 rijen al bij elkaar ziet. Het wordt vast een héél gezellig quiltje.



En terwijl ik dit stukje schrijf en de foto's nog eens bekijk, zie ik iets vreemds....
Volgens mij klopt er iets niet...
of hadden jullie het al lang gezien???
Haha, de puntjes zitten verkeerd in de middenstukjes.
Mmmm, ik laat ze lekker zitten, wie weet komt dit blok volgende keer aan de beurt en kan ik hem nog gebruiken.....
Zo niet, dan doe ik het aan het eind nog wel een keer over.
Of wordt mijn Temecula 6 rijen, haha.....

goed weekend verder allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Hihi gewoon volhouden dat je er een rijtje bijgemaakt hebt. En ik vindt het al een heel leuk resultaat hoor!
    Fijn weekend verder en groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht al waar zijn de sterretjes maar wist niet precies wat er nou anders was. Vind ze eigenlijk wel leuk zo, heerlijk een eigen draai aan het quiltje.
    Moet ze nog maken misschien maandag.
    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stakkertje....ach zo blijven we lekker bezig! Maar het wordt een lievertje zo te zien...succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je niet naar Enschede kon komen,maar leuk voor mij, ik was er deze keer ook niet en anders had ik je gemist!
    Ga jij nog naar de handwerkbeurs in Zwolle komende week?
    Groet,
    Anita A

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaaaa, Anita, natùùrlijk! Ik ga donderdag. Wie weet zien we elkaar even?

      Verwijderen
  5. Hoi Trudy. Eerst even zeggen hoe leuk ik het vind dat je nu bij mijn volgers staat! En wat die blokjes betreft, zijn toch leuk? Misschien best een leuk idee om er een extra rijtje van te maken. Ach, het kan ons allemaal overkomen. Gewoon lekker doorgaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Unqueѕtіοnably сonsider that
    that you ѕaіԁ. Үοur faνοгitе rеaѕon аppeared to bе at the
    intеrnet the еasiest thing tο undеrstаnd of.
    ӏ say tο уοu, I ԁefinіtely get аnnοyеd eνen as οtheг ρеople think about issuеs that thеy just
    do not unԁегѕtаnd аbout.
    Үοu manаgеd tο hit the
    nail upon thе highеst аnd outlined οut the entirе thing with nо nеeԁ ѕiԁе effect , peοplе could taκe a
    signal. Will ρrobably bе bacκ to get more.

    Thank you

    Fеel frеe tο vіѕit my blog .
    .. bauchmuskeltraining

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy