28 februari 2013

Wat een oorverdovende stilte...


hier op mijn blog.....
Was een beetje op een zijpad geraakt door een stom (maar heel verslavend) computerspelletje, Candy Crush Saga....
Wat wel héél rustgevend is bij het "bleeeeh" gevoel dat ik 2x per week heb na elke fysiobehandeling.
Het bezorgde me ook een béétje een quiltersblok.


Ook vrij veel gasten ontvangen en bezoekjes afgelegd, dus ja...dan komt er even niet veel uit mijn handen.
(Gister waren we op bezoek bij lieve vrienden in Tilburg! Helaas is het er niet van gekomen om even bij Dorry aan te gaan. Maar wél hebben we een bezoek gebracht aan het Textiel Museum. Màchtig interessant!)
Maandag de koe maar eens bij de horens gevat en allereerst de laatste Temecula-rij gemaakt:
Helaas is de kwaliteit van de foto's niet zo goed. Ze komen van mijn telefoon. Want helaas, mijn camera heeft een val van de trap niet overleefd. Ooooooh, wat zonde! Ik had hem nog maar 4 jaar en het was zó'n mooie....DH doet nog verwoede pogingen om hem te reanimeren.....

Daarna de Spiderweb doorgequilt, wat me helaas niet helemaal zonder bobbeltjes is gelukt....grrrr....
Ik weet gelukkig waar het aan ligt, dus het overkomt me niet weer: ik had fleece gekozen voor de achterkant. En het leek me makkelijker om hem tegen de quilt aan te leggen, de zijranden rondom te stikken en dan om te keren. Daarna zelfs de randen al doorgestikt, zodat ik mezelf aardig klem gezet had. Maar als je eenmaal bent begonnen met doorstikken, kun je haast niet meer terug, want uithalen is een GIGA-klus.
En ach, het heeft ook wel wat, zo lekker puffig......

Vervolgens weer een paar blokken van Sylvia doorgestikt.
Dit vordert langzaam maar zeker.
Tot slot nog een foto van de Temecula totaal:

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de tussen banen. Dus ze mag nog een poosje op mijn ontwerpwand hangen. Af en toe langs lopen en een ander stofje uitproberen tot de goede boven komt.

Vanmiddag plofte de nieuwe Quiltnieuws op de mat. Hij staat weer vol met leuke en mooie quilts. Wat zijn er toch veel creatieve mensen! En óók leuk om ook mijn verslagje van de regiodag Drenthe Zuid er in aan te treffen! Ik dacht al dat het niet goedgekeurd was toen het er vorige keer niet in stond.

De komende dagen blìjft het nog even wat stil hier. Ten eerste vergt DD even wat extra aandacht, dus zullen we daar wat vaker heen moeten. En in het weekend gaan we een paar dagen nostalgisch naar Twente. Wat een geluk he, dat lapjes gewoon rustig blijven liggen wachten tot je weer aan ze toe bent....

Heel veel groetjes van Trudy




3 opmerkingen:

  1. Oja zulke Bleeeeehhhh dagen ken ik ook wel, Candy crush hihihi. ja doe ik ook, maar ik zit nu op een moeilijk level :-(

    Maar ik zie dat je al lekker bent opgeschoten met de Temeculaquilt. Keurig hoor!
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wordt jouw Temecula, en zonde van je fototoestel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is maar goed dat onze lapjes zoveel geduld met ons hebben! Toch laat je een heleboel moois zien. Doe maar gewoon op je eigen tempo hoor. Soms vragen andere dingen even meer aandacht. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy