6 februari 2013

Zéker 21 jaar...

geleden, toen ik nog borduurde, heb ik dit gemaakt:

Het was duidelijk mijn bordeaux/groen/okergele periode en is dan ook ingelijst met een brede gele rand.
Dat past al lang niet meer in het huiskamer interieur, dus is het naar de overloop verhuisd.
En ik loop er zo'n beetje elke dag langs, op weg naar mijn quiltkamer.
Vandaag ben ik er eens vóór blijven staan en heb me verbaasd over al die quiltmotiefjes die ik tóen geborduurd heb.
Ik ga tóch eens opzoeken welke blokken ik zoal (volkomen ontwetend) geborduurd heb.

Even later toch maar dóórgelopen naar mijn kamertje, omdat ik de randen af wilde maken vandaag.
Laptop mee, Quiltshow aan en stikken maar......
zou dít al genoeg zijn???


Gelukkig, ruimschoots!

Morgen nog 'even' een achterkant erbij zoeken en dan kan het eerste droomdekentje van februari alweer afgewerkt worden.

Tot slot nog een paar uurtjes restjes gesorteerd (jawel, nog méér restjes, ik ben er nog steeds niet doorheen....)
in stroken van 3 en 4 cm. Vierkantjes van 5 en 10 cm. Gekke maar nog wel bruikbare vormen in een aparte doos.
En de alller-piep-piep-kleinste stukjes in een mooie grote glazen weckfles. Daar kan ik vàst nog iemand blij mee maken en....het stààt zo leuk!

groetjes en fijne avond nog!




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi borduurwerk en wat een mooie droomdeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige droomdekentje en je was de tijd van quilten al ver vooruit zonder dat je het wist.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk je er nooit over om, met het borduurwerk als patroon, nu met lapjes er een quilt van te maken?
    Wat een werk is dat geweest zeg.
    Je droomdekentje is enig, zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk borduurwerk!
    Ik doe hier trouwens leuke ideeen op voor mijn eigen snippertjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy