27 maart 2013

dinsdag...dochterdag

En zo werd de dinsdag onverwacht een 'dochter-dag'.
De dag begon al super met mijn blog als "blog van de week" bij het Quiltersgilde.
En na de (toch ook wel noodzakelijke boodschappen) gingen we onverwacht  naar Groningen, waar DH DD ging helpen haar laptop op orde te brengen.
Ik had haar niet meer gezien sinds ik ziek geworden was, dus het was fijn haar weer even te kunnen knuffelen! Ook zij is gelukkig alweer een heel stuk meer hersteld na haar operatie.

Geen stéékje genaaid dus gister, maar wel een super leuk dagje, wat onverwacht ook nog eens heel gezellig afgesloten werd met een lekker etentje bij een GEWELDIGE italiaan in de binnenstad.
En ja, dan is de woensdagmorgen alweer bijna voorbij, alleen al met het lezen van al jullie gezellige verhalen. Héérlijk warm op de bank, met het zonnetje vol in de kamer.
Dat geeft ook elke keer weer een kadootje:
Allemaal lichtvlekjes, die via een mozaik schaal het plafond versieren. Zo leuk, elke keer weer!

Maaaaaaaarrrrr, het grote nadeel van zon in de kamer: het drukt je genadeloos op de feiten: je ramen moeten nodig gelapt (maar dat kan wachten tot het warmer is) én je moet nodig stof af nemen.
Normaal laat ik dat rustig liggen.(de enige stof waar me dat bij lukt, hihi), maar ja, we krijgen wat bezoek de komende dagen, dus ik ga er toch maar even wat aan doen.....
Geniet allemaal maar lekker van de zon, vóór of achter het glas! Je wordt er toch weer vrolijker van!
Groetjes en tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke foto Trudy. Zo fijn dat jullie even zo van elkaar konden genieten. Heerlijk hè, zo'n dochter!
    Ik laat de ramen nog maar even voor wat ze zijn hoor. Zonnetje is hier nu verdwenen. Dat ramen wassen komt wel weer. Wij krijgen ook geen bezoek, dat scheelt natuurlijk. Hele fijne Paasdagen alvast.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy