6 maart 2013

Quilten op logeeradres

De operatie van DD was heftig en zal nog wel enige hersteltijd vergen. Dus pakte mamma haar spulletjes, zocht gauw een werkje uit voor de 'rustige' uurtjes (die er gelukkig volop zijn als zij ligt te slapen) en toog naar het hoge noorden om daar te logeren zolang dat nodig is.


Poes Tommie vond dat wel machtig interessant, zo'n tas waar van alles uitkwam.
Bovendien gaf dat hém ruimte om er gauw in te kruipen, hihi!

Het 'werkje' is de BOM van vorig jaar van Ajpadilla, de Asian Teapots.

De patronen lagen al geprint klaar in de doos met japanse stofjes.
Zwart leek me wel een leuke achtergrond.

De afgelopen dagen ben ik dus lekker zoet geweest met het overtrekken van de patroontjes op freezerpaper.

En vanmorgen mocht nr. 1 op de achtergrond gestreken worden.
De eettafel van DD even omgebouwd tot werkplek, strijkbout aan en ........

Wààrom blijft dat nou toch niet plakken?
Staat de bout te laag?
Zit het papier er soms nog achter....?
Aaaaaah, néé he? Natùùrlijk werkt dat niet zo! Ik had vliesofix moeten gebruiken.
Stom, stom, stom....
In de haast van het pakken en de stress van de situatie helemaal niet goed bij nagedacht.

Tja, dan zit er straks niets anders op dan toch maar even naar Cordi te fietsen om dat op te halen.
Ik moest toch nog even boodschappen doen.
Héérlijk is dat hier, zo door het mooie en vooral gezellige Groningen fietsen op DD's super fiets mét bak voorop! Ik voel me gelijk jàren jonger :)

groetjes uit Grun!


5 opmerkingen:

  1. Beterschap voor je dochter!
    En wat heerlijk zo op je fietsje door Groningen om boodschappen te doen. Voor mij jeugdsentiment, studeerde daar lang geleden. Susses met je theepotten,leuk ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij ook eerst beterschap voor je dochter.
    En Groningen......tja wij hebben er lang gewoond. Zoon woont er nog steeds dus ook wij genieten af en toe nog van stad.
    Leuk trouwens die theepotten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap met jou dochter. En heb je genoten van die fietstocht. Is de vergissing niet voor niets geweest om te fietsen was het vandaag heerlijk weer.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop van harte dat je dochter snel opknapt en dat de operatie ook het gewenste resultaat heeft.
    Fijn dat je zo bij haar kan zijn, dat is toch heerlijk. En dan met zo'n hobby, ook als afleiding. Ik kan me voorstellen dat je je even vergist hebt met dat papier. Maar dat komt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap voor je dochter en wat een leuke quilt ben je aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy