25 maart 2013

Scrappy Sunday

Vroeger (toen de kinderen nog klein waren) maakte ik ook al lijstjes en schema's. In de hoop dat ik óóit eens wat geörganiseerder zou worden. Meestal hield ik het niet veel langer dan een week of 2 vol....
Maar goed, probéren kan nooit kwaad toch?
Zo wil ik nu gaan proberen om mijn dagen een beetje georganiseerder in te delen.
Ik had de zaterdag al bestemd voor UFO's en gister, op zoek naar een werkje, heb ik besloten om de zondag tot 'scrap' dag te maken.

Ik had al eerder mijn rode en paarse blokken laten zien....
Nu was de turquoise doos aan de beurt. Het duurt tóch altijd weer langer dan je denkt, maarrrr...




ook hiervan zijn er nu 6 af:

Daarna de nog overgebleven stukjes gesorteerd en gestreken. Misschien komen ze ooit nog eens van pas...en wat té klein was, is in de pot gegaan.
Laatst kwam ik iemand tegen die zelfs in die héle kleine flintertjes nog mogelijkheden zag.
Nou, als jij óók zo iemand bent, stuur me maar een mailtje en ik stop ze voor je in een envelop!
En toen was het maandag.
Tja, wat zullen we dààr nu eens voor dag van maken?
Tussen al die snippertoestanden kwam ik deze nog tegen:
Paperpiecing, maar dan niet dóór het papier heen, maar het (freezer) papier terugvouwen en vlak daarnààst stikken. Dat bespaart me het eindeloze lospeuteren.
Mijn la met strookjes zit ook nog aardig vol..
Dus voorlopig wordt maandag een Paper Piece Dag.
M.b.v. mijn Drunkards Path mal kan ik ze mooi op maat snijden:

En kijk nou toch eens, ziet dat er niet gezellig uit?

En nu maar eens kijken wat dinsdag wordt. hihi....Misschien 'gewoon' een naaidag? Om al die voorbereide projecten tot één geheel te maken?
Wie weet! Dit wordt in elk geval vervolgd!
Groetjes!

9 opmerkingen:

  1. Hahaha! Zooooo herkenbaar: lijstjes maken! Heel erg.....ik heb zelfs een speciale ´to do-agenda´....En maar blijven hopen dat ik ooit georganiseerd ga worden....
    Ik hou me er maar aan vast dat creatief en ongeorganiseerd samen gaan, dat zie je zeker aan die vreselijk leuke blokken die je gemaakt hebt! Mooi!!
    Francisca ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die verrassingen overal. Ik kom soms ook ban alles tegen, dan probeer ik te organiseren maar uiteindelijk wordt het niks
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die scraps en kleurtjes. Zo zie je maar wat je met die restjes kan doen! Leuk die waaiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek die dagen zo van jouw. Vind de blokken van zondag (scrapdag) al te gek maar die van vandaag en dan zo op die achtergrond stofjes helemaal te gek.
    Tja, saai hoor morgen ...een gewone naaidag...kan je die nou ook niet wat spannender maken ;o)))))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het al. Jij kan ook al geen snippertje stof weggooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige spullen heb je gemaakt wat een heerlijke naaidag

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het worden prachtige waaiers :D.
    Knap hoor om elke dag een thema te geven, zo gestructureerd ben ik niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad zéér gestructureerd, ik ben jaloers :-) Ben je alweer helemaal opgeknapt van je griep met longontsteking? Aan je productie te zien wel, hartstikke leuk die waaiers, lekker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als ik dat zo lees zijn we geen van allen erg gstructureerd haha.
    Ik maak ook wel lijstjes maar heb me er nog nooit aan kunnen houden
    Het ziet er allemaal erg vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy