20 maart 2013

toppie top

Eigenlijk vond ik hem al leuk met alleen de molentjes er om.

Maaaaarrrr...dan is het meer een baby/peuter dekentje.
En dààr vond ik het motief weer te 'ouwelijk' voor.
Toch nog maar een paar randen er aan dus.
En pas echt àf is hij met een mooie rode rand er om:
Morgen maar weer verder. Een achterkant bedenken. Ik heb nog een prachtige lap wit met een heel fijn blauw streepje. Maar 'alléén dat' lijkt me zo saai....
Wie weet komt het goede idee vannacht tijdens de slaap.....
óf tijdens de wakkere momenten door de jeuk.
Want kennelijk was ik tóch allergisch voor de medicijnen
en nu zit ik onder de rode, jeukende bultjes. Haha, schiet lekker op zo.
Het voordeel bij dit nadeel: ik merk gelukkig helemaal niets van het koude weer (lol)
groetjes!

3 opmerkingen:

  1. De quilt ziet er nu al leuk uit hoor!
    Sterkte met je bultjes! Jeuk, brrr....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan Trudi! Een pracht van een kinderdekentje is het geworden...daar zal om gevochten worden denk ik zomaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is je mooi gelukt om er een fleurig geheel van te maken.
    Sterkte met de bultjes ik hoop dat je vannacht goed slaapt een achterkant bedenken kan ook wel overdag hoor.
    Groeten Marga en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy