13 april 2013

30.000

bezoekers zijn er al bijna op mijn blog geweest! Ongelooflijk, maar óók erg leuk!
En wie weet, binnenkort de 50e volger?
Reden te meer om mijn blog goed up-to-date te houden!

Vandaag was zaterdag, dus: UFO dag en was Temecula weer aan de beurt. Op de één of andere manier wil daar steeds nóg een rand aan...
Dit keer heb ik de rest-driehoeken gebruikt van de quilt van mijn ouders. Precies genoeg...of eigenlijk....nét iets te weinig...vooral de lichte stof. En natuurlijk niets meer op voorraad dat er op leek.

Vandaar dat de hoeken wat lastig werden.
En ja, óók dit jaar is het: winkelen in eigen kast, dus: niet even gauw een lapje bijhalen.
Met véél puzzelen (en ook véél werk voor mijn tornmesje  :-)  is het uiteindelijk tóch een mooi geheel geworden:
Beide randen zijn met de 'quilt-as-you-go" methode toegevoegd, zodat er héél wat handwerk wacht op een nette afwerking. Ik heb een stukje op de machine geprobeerd, maar dat werd (zelfs mij) toch niet netjes genoeg...
Mooi klusje voor morgen, lekker in de tuin? Tenslotte hebben ze ons 20 graden beloofd!!!

Het kwam trouwens best goed uit dat het de afgelopen week nog niet zó mooi was...
Kon ik deze 2 tenminste nog even afwerken:

Dat was het weer even voor vandaag!
Geniet lekker allemaal van de zomer morgen!
Groetjes!

11 opmerkingen:

  1. 30.000 is ook niet niks he? Geweldig toch!!!
    maar je laat ook mooie dingen zien hoor.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn er inderdaad een heleboel.
    Niet verkeerd zou ik zeggen.
    Vind het ongelofelijk wat jij van je quilt gemaakt hebt.
    Petje af hoor ik vind hem te gek geworden.
    Veel plezier morgen in het zonnetje ;o))))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie hele mooie quilt's zijn het Trudy.
    30.000 dat zijn er heel wat, leuk !
    Genieten gaan we zeker morgen, ik ga de hele dag in de tuin zitten en wandelen heb ik me voor genomen ;0)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quilts zijn erg mooi geworden, wat een productie weer.
    Succes met het afwerken.En op naar de 50ste volger. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met zoveel bezoekers maar je laat ook wel heel wat moois zien wat zijn je quilts prachtig wat een werk en geduld complimentjes hoor
    Fijne zondag

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige quilts!
    Hier nog maar een waterig zonnetje, niks de tuin zitten voor ons

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en op naar de volgende 30.000! En niet alleen qua lezers ga je als een trein, wat een tempo heb je! Leuke droomdekens! En de Temecula is MOOI! Maar in de tuin....brrr....in de regen?
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè al die bezoekers. Je hebt een leuk blog dus ben je maar direct gaan volgen. Weer één minder te gaan :) De Temecula is prachtig. Zo'n originele afwerking met de randen..
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen wonder, al die bezoekers, je laat zulke mooie quilts zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Trudy,
    Kwam via-via op jouw blog terecht. Wat een pracht wordt de Temecula. Knap dat je dat zo aan kunt passen. Ik ga je volgen, want ik ben nog lang niet uitgekeken.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Temecula is echt een heel mooi geheel geworden. Wat heb je er een leuke randen om heen gemaakt. Die andere 2 quiltjes zijn ook enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy