9 april 2013

Stug doorwerken...

dan komt het heus wel af!
Zelfs als je jezelf een lastige klus op de hals gehaald hebt door cirkels te kiezen om door te stikken...
Maarrrrr....het resultaat is wél erg leuk geworden!
het geheel

detail




De "kiekeboe" top ligt nog steeds op een achterkantje te wachten en ondertussen is ook alweer de top af waar ik zaterdag aan begonnen was. Foto's volgen nog.
Tot slot voor vandaag nog een mooie spreuk, waar mijn oog gister op viel toen ik mijn "Life is beautiful" 's avonds lekker over mijn benen drapeerde:
Ik wens jullie véél inspiratie de komende dagen!
Lieve quiltgroetjes,
Trudy

9 opmerkingen:

  1. Mag ik zeggen dat ik dit toch verweg de leukste tot nu toe vind.
    Dat het wat langer duurde om het door te stikken is dan jammer voor jou maar het resultaat mag er zeer zeker wezen, vind hem te gek maar dat had ik geloof ik al gezegd.

    Groetjes,
    Marga*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De cirkels zijn prima gelukt en het geheel zier er fleurig uit.
    Fijne dag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi met die cirkels, echt prachtig geworden! Ja die spreuken kunnen je ook inspireren!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is zeker leuk geworden!! Knap hoor!
    En wat een goeie uitspraak is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een pracht quilt en die circels schitterend
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat het een prachtige quilt is daar is iedereen het mee eens, maar die stofjes die je gebruikt hebt zijn super! Waar heb je die op de kop getikt? Die zaten vast niet in je restjesbakken!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Néé, San, geen restjes! Komen uit de doos met overhemdstroken die regelmatig bij de DD groep in Enschede geschonken wordt! Heerlijk materiaal om mee te werken! Lfs!

      Verwijderen
  7. Wat een vrolijk quiltje!!
    de cirkels staan er erg leuk bij...;0)
    De spreuken van LIP gebruik ik ook nog wel eens voor een label op een quilt...
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy