11 juli 2013

Alles behalve...

quilten!
We zijn nu al 14 dagen thuis en ik heb nog geen stéékje gedaan!
Eerst was er het feestje van DDIL (als dat de goede afkorting is voor schoondochter), die in de laatste 3 jaar, nààst haar baan nog even een universitaire studie arbeidsrecht heeft gedaan. En zich nu "meester in de rechten" mag noemen.
Terecht dat daar een feestje voor gevierd werd.
De week daarop moest de caravan uitgeruimd en schoongemaakt worden, maar ik kon de energie er niet voor vinden, dus dat vorderde maar héél langzaam.
Afgelopen weekend hadden we familieweekend in deze prachtige boerderij:

met als middelpunt deze stoere dame van 98 jaar!
Geen wonder dat sommigen daar hélemaal van ondersteboven waren:

Weer terug in het 'gewone' leven tóch de caravan maar weer aangepakt, zodat die gister weer naar de stalling kon.
Alwaar hij héél bijzonder gezelschap heeft:

En vandaag was het donderdag = vriendinnendag en omdat het mooi weer werd zijn we maar weer eens gaan fietsen door het mooie Drentsche land, zoals het Odoornerveen:


Tegen vijven weer thuis en de keuken in gedoken om een lekker gerecht te maken met de "raapsteeltjes", een ouderwetse groente die ik deze week van een hobbykweker kreeg.
Heerlijk gerechtje gemaakt van "Smulweb" met een Italiaanse draai:
Ziezo, nu weten jullie even dat ik best wel actief ben, alleen even niet op quiltgebied.
Hopelijk komt het er komende week weer eens van. Want kriebelen doet het wél natuurlijk!
Het blijft tenslotten een (gezonde) verslaving!

groetjes, Trudy

3 opmerkingen:

  1. Hi Trudy, wat komt me dit bekend voor.....drukdrukdruk...en geen tijd voor quilten :-(
    Ik wens je nu een paar quiltvolle dagen....en duim je voor mij dat ik de enige dag - morgen dus - ook lekker kan quilten?
    Wat een stoere 98-jarige!! Super en die opslag....´t is wel economisch qua ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je druk geweest dan blijft er ook geen quilttijd over. Wat geweldig de 98 jarige dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achtennegentig! Dat is toch niet te geloven. Ik teken er voor hoor.
    Er is meer dan quilten hoor. Soms kom je er gewoon niet aan toe, zijn er zoveel andere dingen. Soms wil ik ook gewoon even helemaal niks, of een mooi boek, heerlijk.
    Geniet maar fijn van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy