31 juli 2013

back to normal...

He,he, de verjaardagsdrukte is weer achter de rug.
Het was weer een supergezellig feest.
En óók de grootste hitte is weer (even?) voorbij.
Tijd voor quiltwerk dus.
In de vakantie had ik al wat laten zien van mijn (letterlijke) handwerk-product:
de Smoesjes-quilt.
Dit is een combi van "Waarom koop ik quiltstof" en "I love sewing" , de BOM van Sulky.
Het pas en meetwerk is begonnen en er beginnen nu banen te ontstaan.
Ik hoop vandaag de top af te krijgen.
 Hier alvast een voorproefje:
de stofjeskast, het centrale deel van de quilt

de paspop, óók deze is met de HAND geappliceerd

en de naaimachine
Het wordt tóch tijd om mijn verjaardagskadootje (een prachtige nieuwe camera) eens mee te nemen naar mijn quiltkamer. Want de kwaliteit van mijn telefoon-foto's is een beetje slecht :)

Groetjes en sterkte met de komende warmte,
Trudy

5 opmerkingen:

  1. Nu ik wens je nog heel veel van die gezellige en drukke dagen en ook je leuke steekjes natuurlijk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een enige gevarieerde quilt met een heel verhaal er in. Hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt 'ie leuk, Trudy. Laat je nog eens een foto van het geheel zien? (met je nieuwe camera :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij lijkt net echt die kast dus zo slecht zijn de foto's ook niet.
    Maar het wordt een leuke quilt en voor jou helemaal. Want jij bent volgens mij meer van het machientje.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer een berichtje van jou. Jij ook sterkte met de hittegolf die in aantocht is
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy