20 juli 2013

Eindelijk weer...


eens met quilten bezig geweest.
Hoewel ik zelf geen steek genaaid heb, ben ik wél druk bezig geweest om de leden van onze nieuwe droomdekengroep in Emmen verder te helpen en te begeleiden.
Dat was weer genieten van hun enthousiastme!
Paula kan gaan dubbelen...

Jacq heeft er alwéér bijna een af!

Annie is met haar randen bezig..

En Cora waagt zich aan haar éérste doorstikwerk!
 
Jacqueline heeft thuis hard gewerkt! Dat is één....

dat is twéé...

en dat is dríe!
 
Joepie! Annie heeft haar top af en kan óók gaan dubbelen.


Volgens mij hebben ze de smaak goed te pakken!
Wordt dus vervolgd!
En wie weet, komt mijn restjesdeken ook ooit af?
Ik had hem meegenomen vanmorgen, maar heb alleen de tussenbanen gesneden.
Nu alleen nog even wat tijd vinden....
Maar ja, met mijn verjaardag komende week zal dat wel niet lukken...

groetjes,
Trudy

5 opmerkingen:

  1. piep oh wat hebben ze daar heerlijk gewerkt zeg, mooie dingen allemaal

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor om te zien met hoeveel plezier de dames aan de slag zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te lezen dat de dames er aan verslingerd raken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ijverig en wat een leuke resultaten! Ik wens je ook een heel fijne verjaardag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat enthousiasme en om zo samen bezig te zijn. Dat stimuleert natuurlijk ook. Enige quiltjes zijn het, stuk voor stuk. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy