20 augustus 2013

Uitersten

Allereerst hartelijk dank voor jullie medeleven met mijn kleine operatie.
Het is prima verlopen, totaal géén pijn gehad.
Morgen gaan de hechtigen er uit en is het 'leed' alweer geleden.

Na een aantal dagen plat (met koeling op mijn ogen),
ben ik gister weer lekker aan het werk gegaan op mijn quiltkamer.

Tussen het verwerken van héél veel restjes (mijn vorige project)
en een "jelly-roll-race" zit wel een héél groot contrast.
Het was leuk om eens uit te proberen.
Eert even op internet gekeken naar deze uitleg (klik).
Daarna de jellyroll gepakt die ik vorig jaar voor mijn verjaardag had gekregen.
Eerst alle strips aan elkaar:
 Dubbelvouwen, wéér stikken enz. enz.
Van de eerste steek tot het eindresultaat duurde één uur en 20 minuten
Héél wat sneller dan de blokken van de restjes dus...
daar had ik er 20 van nodig en maakte er 6 per dag....
Morgen nog even wat strips rondom
en de top voor de volgende tienerdeken is alweer klaar!

groetjes van Trudy

3 opmerkingen:

  1. O Trudy wat ga je snel. Of komt dat doordat je alles nu sneller en makkelijker kunt zien.
    De kleurtjes stof zijn wel erg mooi hoor.
    Fijn dat je niet veel pijn hebt gehad van de ingreep.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat die operatie goed gegaan is.
    Wat een verrukkelijke kleuren van die rol!! Echt super. En wat snel!! Ik vind het knap dat je dat zo thuis als een soort wedstrijdje met jezelf hebt gedaan. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je helemaal geen pijn hebt. Prachtige kleuren voor je tienerdeken!

    We gaan naar Valthermond, wie weet kom ik je tegen ergens. Dagje Emmen zit ook in de planning. Ik zal uitkijken naar een mevrouw met een "open"blik!! haha, groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy