11 november 2013

Smoesjes-quilt

Doordat mijn laptop (heel irritant) ontzéttend traag geworden was, verging mij vaak de lust om iets te plaatsen.
Minuten lang wachten op het volgende scherm en vaak uiteindelijk tóch niks kunnen posten....
óf mijn tijd die ik er voor ingeruimd had was alweer om :confused: :wacko: :censored:

Gelukkig heeft DH hem nu weer wat sneller kunnen krijgen, dus hopelijk kun je nu weer wat vaker mee kijken naar mijn (quilt)belevenissen.
Hier dan eindelijk het eindresultaat van mijn "smoesjes"quilt,
oftewel een combi van de sulky-bom (klik) en 'waarom koop ik quiltstof'
Per blok met de hand gemaakt (lekker op de camping in Frankrijk...was dat vorige eeuw??? :lol: )
Daarna met de machine aan elkaar en doorgequilt.
Een aanwinst voor mijn quiltkamer :bigsmile:
2013-11-06 13.07.46-1.jpg 
groetjes en tot de volgende keer,
Trudy

3 opmerkingen:

  1. Fijn om weer iets van je te zien en te horen. En wát voor iets!! Een enige quilt en misschien een isolatie voor je quiltkamer, haha. Ik heb de foto in detail bekeken, echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je weer tegen te komen tussen al die andere blogs. Gaat alles goed met jou of zit je nog op de ingreep te wachten?
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de quilt te gek, de smoesjes zo bij de hand te hebben.
    Blijft leuk om naar te kijken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy