17 december 2013

Christmas Watercolor...het vervolg

Gek he? Soms denk je dat je een hele dag met je machientje op gaat trekken en komt er niks van terecht...en soms kun je zo maar even tussendoor héérlijk opschieten.
Enfin, jullie moesten dus iets langer wachten dan gepland.
We moesten nl. ook nog even tussendoor een schoonzusje helpen verjaren. Het was een mooi gezellig feestje van een 70 jarige!
Gister pas weer thuis en gelijk andere dingen aan ons hoofd. Maar vandaag....jawel, een hele middag achter elkaar...Jippie!
De krans zit er op. En mocht nóg wel een rondje krijgen vond ik.....en nóg één. En nog zie je het niet duidelijk op de foto:
Hier dus nog maar even wat details:
het middenstuk
de krans en een deel van de rand
de hoeken


de "stippling" tussen krans en rand




En nét toen ik dacht: jawél, het gaat lukken vóór kerst.....was het garen op!
Ik moet dus op zoek naar Aurifil gouddraad op een houten klosje.....
En dan is het jammer dat Emmen geen quiltwinkel heeft.
Maar...wie weet, is DH wel zo lief me even naar de Stofmeid in Borger te rijden???
Ik kan natuurlijk wel op internet snuffelen, maar of het dan op tijd binnen is???
Ik wacht ook al 2 wk op een leuk boek met kinderquilts via Quiltdepository ....
En anders maak ik de border er gewoon om en stik ik de laatste kwart in 2014 door.

wordt vervolgd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy