27 december 2013

Het was gezellig...

...met kerst. Ik heb geen stéékje geprikt, maar wél (tussen de bedrijven door)
lekker gelezen in dit heerlijke boek:
Ook nog even creatief bezig geweest met mooie bloemen:
En in de keuken natuurlijk.
Zoals je ziet kan ik daar al weer aardig rondhuppelen.
Hier zie je me samen met dochterlief (die helaas niet erg fit was, vast door de drukte met haar nieuwe kookbedrijfje) de gegrilde pompoen in de schaal leggen,.
Waarop we gezellig samen getafeld hebben:
DH (=de fotograaf) ontbreekt niet toevallig:
hij wil gewoon niet in beeld op het wereld-wijde-web, hihi!

De tweede dag hebben we gezellig gebruncht met logerende dochter en partner
en 's avonds met zijn tweetjes nóg eens een gezellig dineetje genuttigd.
Grotendeels kant en klaar van het Lidl kerstassortiment, maar wel héél erg lekker!!!
zalmhaasje met sojasaus en noten

portobello gevuld met geitenkaas uit de oven

Coquilles St. Jacques, rozemarijnaardappeltjes en gegrilde groenten
Voor de rest van het jaar hebben we nu wel genoeg gegeten.

Vanmorgen stond er een afspraak met de orthopeed op het programma.
Hij was  erg tevreden en ik hoef pas over een jaar terug te komen.
Goed nieuws dus.

De laatste dagen van dit jaar gaan we lekker lui doorbrengen: beetje lezen, beetje computeren, dagelijks mijn therapeutische rondje wandelen  en wie weet nog wat lapjes bij elkaar zoeken voor mijn "2014 project" ......what ever that will be....
Maar eerst morgen vieren dat we 44 jaar verkering hebben. Tjeetje, waar blijft de tijd toch.

Rest mij nog, jullie allemaal een goed uiteinde te wensen en een mooi nieuw jaar.
Een jaar vol licht en liefde.
Daar wil ik, op mijn eigen vierkante meter, waar mogelijk, mijn bijdrage aan leveren.



8 opmerkingen:

  1. Zo'n DH heb ik ook, hahaha! Goed dat je voorlopig weg mag blijven bij de orthopeed, of is volgend jaar hetzelfde als volgende week?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee hoor Mieke! Volgend jaar is letterlijk over een héél jaar!

      Verwijderen
  2. Hello! I'm a new follower from America. Lovely blog. Your Christmas dinner looks so good. We had some scallops with ours as well. Have a super day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nice to meet you, Jennifer! Love your blog too, so I joined it!
      Like real quilters: friends from all over the world!

      Verwijderen
  3. Een leuk blogje en heel erg fijn voor jou dat je pas over een jaar hoeft terug te komen voor controle.
    Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2014.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige blog heb je Trui. Lekkere hapjes zie ik voorbij komen. Enne...mijn DH wil ook niet op www ;-)
    Fijn dat je pas over een jaar terug hoeft te komen, heb je een nieuwe knie gekregen? Sorry, ik ga niet alle berichtjes terug lezen, ben ik tot einde jaar bezig.

    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik heb een nieuwe heup gekregen. De tweede al. 7 jaar geleden links en nu rechts. Als het goed is kan ik dus weer recht lopen, haha.
      Het gaat deze keer gelukkig een stuk makkelijker en vlotter dan bij de vorige!
      Goede jaarwisseling en groetjes!

      Verwijderen
  5. Het ziet er heerlijk uit en erg gezellig. Ook voor jullie een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2014.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy