9 december 2013

I love december...

Wat is december toch een gezellige maand!
Mijn herstel verloopt zó spoedig, dat ik er ook volop van kan genieten!
Ik hobbel in huis alweer regelmatig zonder stokken rond.
Eerst al het sinterklaasfeest. Waarop mijn vriendin en ik elkaar elk jaar een kerstpakket geven <lol>
Zoals je ziet, ben ik lekker verwend! Die groene dingen zijn handschoenen waar je groenten mee schoon kunt 'scrubben' , hihi!

En daarna het huis in kerstsfeer brengen.
Gelukkig wilde DH alle dozen wel van zolder halen en kan ik alweer genoeg uit de voeten om wat ballen in de boom te hangen.
Na afloop is het genieten met een open haardje en wat kaarsjes er bij:
De kerstloper is weer naar beneden gehaald
evenals de kerstquilt:
En dan komt er op internet ook weer zoveel moois voorbij aan kerst-quilt-zaken, dat de vingers toch ook weer gaan kriebelen....
iets met kerst en watercolor... ? misschien?
Ik heb dus alweer een paar gezellige uurtjes op mijn quiltkamer doorgebracht.
Eerst stofjes bij elkaar zoeken en snijden:



En dan verdelen over het plakvlies. Dankzij de foto heb ik toch nog weer 2 foute blokjes gevonden.
En nu eens kijken of dit vóór de kerst nog af kan komen...

Groetjes,
Trudy

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er gezellig uit en fijn dat je weer wat kunt rondhobbelen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geweldig, dat je zó snel revalideert! Ziet er allemaal heel gezellig uit bij je. Ja, december is een speciale maand waar je echt van kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een gezellig praatje gepost op je blog. Fijn dat het revalideren zo voorspoedig gaat. Ik hou ook zo van december. DH heeft al kerstsfeer in de tuin aangebracht en zo langzamerhand heb ik al wat dingetjes van de zolder geplukt maar aankomend weekend gaan we echt los! De boom wordt opgezet, staat al in de garage en de kleedjes en de ene kerstquilt die ik heb. Ik ben niet zo snel als jij Trudy!! Maar dat geeft niks, zo blijft er nog wat te wensen. Je quilt met plakvlieseline wordt al heel mooi qua kleur. Geniet er maar lekker van, groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat het goed met jou gaat. Je bent al weer ouderwets bezig.
    Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy