11 december 2013

Zou het nog lukken vóór Kerst?

Gek he, dat je in de zomer gewoon géén zin hebt om met kerststofjes bezig te zijn.
Nou ja, ik dan.
En nu, of het àf komt of niet, beleef ik heel veel plezier met puzzelen, herschikken,
stikken en bedenken hoe ik het geheel af wil maken.
En het lukt al aardig, kijk maar:
Alle lapjes zitten aan elkaar, de rand zit er om,
tussenvulling en achterkant ...tsjèk!
En ik kwam toch zó'n leuk lapje tegen voor de achterkant :-)
Helemaal blij mee!
Morgenochtend komt mijn vriendin gezellig koffieleuten
(ik heb haar nog steeds niet kunnen besmetten met het quiltvirus)
en morgenmiddag gaan we weer even lekker eten halen bij onze dochter
in haar  nieuwe bedrijfje Cook-ing
Ze bezorgt met een té gekke elektrische bakfiets!

Sinds een maand kookt ze in Groningen voor de liefhebbers
(en die zijn er gelukkig véél) vegetarisch en biologisch.
En alles wat ze maakt smaakt even lekker.
We zijn reuze trots op haar, dat ze deze carriere-switch heeft durven maken!

Maar goed, morgen wordt er dus niet
aan de watercolor-christmas-quilt gewerkt.
Hopelijk vrijdag even.
Ik weet nog niet of ik hem met sterren of cirkels wil doorstikken.
Maar natuurlijk wél met goud garen.
Wordt vervolgd.
Groetjes,
Trudy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy