27 januari 2014

Bepakt en bezakt

staat alles weer klaar voor het 2e midweekje van ons "Quiltkwartet".
Dat was ons vorig jaar zó goed bevallen, dat we nóg wel een keer wilden.
Ietsje uitgesteld i.v.m. mijn heupperikelen, maar we staan nu alle 4 alweer een paar dagen te trappelen.
Koffer gepakt (mét badpak deze keer, als vervanging van de gemiste fysio)
Groooooooooooote tas vol quiltspulletjes en natuurlijk mijn
machine (onder die mooie hoes)

Aan mij de eer om de strijkplank (én bout hoor) mee te nemen, een onmisbaar element voor quilters :)

En  natùùrlijk wordt er óók goed voor de interne mens gezorgd. Ziet er veelbelovend uit toch?
Kortom: dat wordt een paar dagen op en top genieten! Het resultaat zien jullie hier vast volgende week voorbij komen.

Nog even een mooi sfeerplaatje van onze tuin gistermorgen. Wat is dat toch altijd weer mooi, die eerste sneeuw! Zo af en toe komt er een lawine van het dak vallen, maar het algemene beeld is hier nog steeds WIT!
Omdat ons midweekje in Drenthe plaatsvindt (soort thuiswedstrijd voor mij dus) heb ik voor alle zekerheid mijn 'snowboots' maar bij de bagage gezet!

groetjes, Trudy

9 opmerkingen:

  1. gezellig hoor heel veel plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier en bedankt voor dat gave witte plaatje, hier alleen maar regen! Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, als het zonnetje schijnt is een witte wereld prachtig. Ik wens jullie een heel gezellig quiltweekje toe, maar dat zal vast wel lukken denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo een paar dagen met vriendinnen te gaan patchen en quilten. heel veel plezier! Enne... ik ga ook op zondag naar de Handwerkbeurs, We gaan heel vroeg zodat we gelijk om 10.00 de hal in kunnen denderen! Zouden we elkaar tegenkomen? Ik ga je foto in mijn koppie prenten, wie weet!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Op stap met de strijkplank....heerlijk! Heel veel plezier met z´n viertjes, ben benieuwd wat er allemaal gemaakt gaat worden :-)
    groetjes!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh meid wat heerlijk! Heel veel plezier en gezelligheid en natuurlijk veel naaien hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezieren! Ben heel benieuwd met wat voor moois jullie thuis komen!
    Groetjes
    10ekequilt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy