24 januari 2014

Hooked...

tja, het gaat ongeveer net zo als met het quiltvirus...vóór je het weet ben je er mee besmet.
Zeker als je zoveel leuke voorbeelden voorbij ziet komen van andere haaksters.
Inmiddels heb ik het eerste stukje alweer over moeten doen, want ik was een complete toer vergeten.
Ach ja, het was ook alweer zooo lang geleden dat ik haakte...
Maar óók ben ik aan een tweede begonnen. Totaal andere kleuren, dus ook een totaal ander werkje.

En in mijn hoofd komt ook nr. 3 al aanzetten. Maar dan langer en minder toeren, als een héérlijke omslagdoek.

Ondertussen is ook droomdeken nr. 2 al bijna klaar én....
heb ik deze week voor het eerst zélf muesli gemaakt m.b.v. een heerlijk recept van mijn dochter.
Het rook héérlijk in huis:
Bij Xenos een paar schàttige kleine weckflesjes gekocht en ze, bij wijze van kadootje, met de muesli gevuld.

Kortom, het was een lekker en gezellig weekje!
Prettig weekend!

5 opmerkingen:

  1. Tjeetje twee tegelijk, knap hoor.
    Kom niet uit met de eerste dus voor mij blijft het bij 1.
    Leuk je potjes met muesli.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent ècht 'hooked'! Hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er bestaat niet alleen een haakvirus maar er zijn nog veel meer soorten virus actief in Nederland. En oo als je besmet wordt heb je jezelf niet meer in de hand dat is te zien bij jou.
    Ziet er heel leuk uit hoor en zolang je er plezier aan hebt is er niets leukers om te doen.
    Fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo!! Je gaat als een trein! Jij hebt al toegegeven aan een tweede.....ik twijfel nog....
    Zelf müsli maken? Dat lijkt me enig!

    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren voor je dekens. Kan niet zeggen welke ik het mooist vind qua kleur dan, dus beiden goedgekeurd!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy