11 januari 2014

Kussenstand

Het schiet al lekker op met het kussen:
Het grappige is, dat ik vond dat ik vnl. groene stukjes had, maar dat de totaal-uitstraling tóch weer rood geworden is.....
Even een paar detailfoto's


Heerlijk werk, om zo al je steken van je machine én de verschillende draden (óók metalics) eens uit te proberen. Ondertussen kijk ik dan vaak naar de quilt show, en zag daar (toevallig) Carol Ann Waugh,
die ook de mooiste kunstwerken maakt, vnl. door steken en draden toe te voegen aan een stuk stof.
Mmmmm....toch iets om te onthouden. Ik vind dit wel héél erg leuk om te doen!
groetjes, Trudy

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg leuk uit. Vervelend die spierreuma, ik voel met je mee!
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet hoeveel werk dit is! Leuk maar het schiet niet zo op :-)
    Maar het wordt wel heel mooi!!

    Lieve groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy