3 januari 2014

Spannend!

Een goed begin van het nieuwe jaar:
Ik heb 1 januari de hele dag op mijn quiltkamer achter de machine doorgebracht!
Er moest nl. iets af
(ja, wanneer hebben we dat probleem niet, haha?).
Maar nee, dit moest écht, want het moet vóór 18 januari de deur uit....
Nieuwsgierig geworden?
Ik doe (voor het eerst sinds ik quilt) mee aan een wedstrijd.
En wel de wedstrijd van stitch at home voor de Handwerkbeurs in Zwolle.
Dit jaar kun je een machinehoes insturen. En...die had ik nog!
Een tipje van de sluier?
Natuurlijk moest hij nog wel even gecontroleerd worden op losse steekjes
en kon ik het niet nalaten hier en daar nog even een extra siersteekje te maken.
En een label natuurlijk.
Volgende week gaat hij op de bus. Spannend.
Het is dus ook voor het eerst dat ik iets opstuur en ik hoop maar dat ik het ook weer terug krijg.....

Het 2e spannende nieuwtje is, dat 2 van mijn quilts geplaatst gaan worden in het maart nummer van het Australische Quilttijdschrift down-under-quilts.
Ze zochten quilts met een "nautical theme".
Sneek preview:

Mijn eerste project voor dit jaar heb ik ook eindelijk bedacht:
een droomdekentje uit dit leuke boek, dat vorige week op de mat viel:
Mijn keuze is gevallen op de schildpadden.
"Gewoon"  drunkards path, maar dan met kop en staart, die als 'losse flapjes' meegestikt worden.
Eind januari gaan we weer met ons "Quiltkwartet" een midweekje op stap en daar lijkt me dit een leuk project voor!

groetjes van Trudy


6 opmerkingen:

  1. Die schildpadden zijn echt schitterend. Leuk deze variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy
    Wat ontzettend spannend allemaal. Ik ga naar Zwolle dus misschien zie ik je hoes dan wel? Wat zijn die schildpadden schattig, je kunt er ook mooi alle kleuren in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend meedoen aan een wedstrijd ben benieuwd. En wat leuk dat hevig een tijdschrift staat. De schildpadden zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh, spannend allemaal! Prachtig dat crazy patchwork, vooral de kleuren. Je komt vast ook in de Stitch te staan, en nee ik zit niet in de jury :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk wat je allemaal laat zien en veel succes in Zwolle.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke berichtjes allemaal Trudy en spannend. Een hele eer dat 2 van je quilts gepubliceerd worden. Echt leuk.
    Dat lijkt me een enig boek met die Fun Quilts. Heel veel plezier met je nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy