16 februari 2014

In de prijzen gevallen!

Het was weer gezellig en gelukkig niet zo druk op de handwerkbeurs in Zwolle vandaag.
Ik heb me gigantisch ingehouden (want ja, óók dit jaar geldt nog: eerst winkelen in eigen kast...)
en dus ook maar een kleine oogst om te showen:
Erg toch? 4 kleine knoopjes, een mapje naalden (maar wél met zo'n handige opening bovenin....eens kijken of dat bevalt) en een mooie steker om mijn sjaal vast te zetten.
Ik heb hem tóch maar niet omgedaan naar de beurs....vond dat tóch een beetje té....nou ja....euhhh....tuttig, haha.
Hij was wél af hoor:
Om 2 uur was de prijsuitreiking van de 'machine-hoezen' bij Stitch@Home.
Spannend! Er stonden zóveel mooie (21 stuks!!!) uitgestald:

Toen ik uiteindelijk bij de laatst 10 bleek te zitten, werd ik nóg zenuwachtiger.
En helemaal blij was ik om als 6e te eindigen, bij de eerste wedstrijd op quiltgebied ooit (voor mij).
De prijs was een tàs vol kadootjes, waaronder een doos met 42 klosjes Gütermann-garen....op zich al een feestje om naar te kijken!

De hele inhoud:
Het Basisboek Naaitechnieken vond ik eerlijk gezegd wel een wat wonderlijk kado (als je zó'n hoes inlevert....) Maar misschien is het wel een hele speciale uitgave...ik zal me er eens in verdiepen.
De bonnen geven recht op een jaar lang online mode maken (maar ja ik naai nooit meer voor mezelf, hihi) én iets uitzoeken bij Naaipatronen.nl, waar ik nét zag dat ze daar óók boeken en zo hebben.
Ik ga dus maar eens snuffelen bij beide sites of er iets van mijn gading bij zit.
De tas (links op de achtergrond) is al een kadootje op zich, zo leuk!
Rechts op de achtergrond staat mijn hoes.
Hier nog een front-opname:

Helaas ben ik Mirjam misgelopen, maar hebben we wél gezellig bij Gert en schoonzus  aan tafel onze lunch genuttigd.
En, o ja, ik heb mezelf nog verwend met een superleuk horloge/armbandje:
Dat was het weer even voor vandaag. Nu gaan de beentjes omhoog en de haaknaald in de aanslag.
Deken nr. 4 (nou ja, eigenlijk nr. 3, want de sjaal is geen deken meer....) is van start gegaan, met Tweed van Zeeman dit keer....

De volgende keer zal ik wat foto's laten zien van het haakwerk in uitvoering.
Dàààààg!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Het boek is inderdaad een wonderlijk kado...maar ja...dat paard hè?......
    De garens is natuurlijk super, die kun je prima gebruiken! Maar sowieso geweldig dat je in de prijzen bent gevallen!
    Mooi horloge...heb ik vrijdag helemaal niet gezien :-(
    Geniet maar van je kado´s!!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, gefeliciteerd, en terecht dat je met zo'n mooie hoes tot de winnaars behoorde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de prijzen vallen vind ik sowieso al een eer. En de doos met garen die kun je wel goed gebruiken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy