1 februari 2014

Quiltkwartet

Het was een sùper gezellig midweekje met ons "Quiltkwartet"
We hadden weer zo'n mooi huisje met elk een eigen slaapkamer + badkamer!
Binnen een kwartier was de kamer omgetoverd tot quilt-hoofdkwartier!
Eerst werd er 's morgens in het zwembad van het park ge-aquajogged
en daarna een hele dag hard gewerkt:
Sandra had een pittig project voor ons bedacht:
Ingewikkeld paperpiecen..... Af en toe werd er flink gemopperd en de tornmesjes hebben overuren gedraaid!
Maar aan het eind van de week waren er tóch 4 van de 8 rijen af!
Het heet Gullivers Travels, de hoofdjes komen er op het eind pas bij en als je goed kijkt zie je op de achtergrond in het zwart óók nog een poppetje tevoorschijn komen.
Marloes heeft ook weer een mooi patroon voor dit droomdekentje gekozen:
en zelf heb ik aan de 'scrappy trip around the world én de schildpadden gewerkt:
Hij is nog niet af, want vandaag moest er natuurlijk éérst weer een randje gehaakt worden.
 Na een hele week achter de naaimachine vond ik het ook wel even welletjes...
Dus, héérlijk, met zo'n druilerige dag, gezellig met mijn haakwerkje bij DH in de huiskamer.
Tenslotte heb ik mijn maatje wél een hele week moeten missen....

De linkse (wat een heerlijk rustige deken voor DD moet worden) werd me uiteindelijk tóch véél te druk, dus die heb ik uitgehaald en opnieuw gedaan:

En dat bevalt me véél beter!
Goed weekend en groetjes van Trudy

6 opmerkingen:

  1. Oh! Dat ziet er gezellig uit en wat een werktempo! Ik vroeg me al af wat die ´hoofdloze´ types waren, maar nu snap ik het! Lastig patroon lijkt me.....maar heel mooi!
    Je gaat als een speer met de CAL-dekens.....eigenlijk heb je er al meerdere gehaakt...hihihi! Dapper hoor, uithalen....ik hoop altijd op betere tijden ;-)....vanavond werken aan de rijen van deze week!
    Fijn weekend!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een productief midweekje geweest, zo te zien. Gezellig!
    En je haakt twéé dekens... moedig hoor. En ja, het is even extra werk, maar ik vind je tweede rustige versie prachtig!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jullie zijn goed bezig geweest!!!
    Gezellig hoor, zo'n midweek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk weekeinde hebben jullie gehad en hard gewerkt zo te zien. Mooi en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk zo'n midweek. Zelfs met een quilt-hoofdkwartier, haha! Dat was geen makkelijk project waar jullie aan werkten. Wat een uitdaging.
    Leuk die 2 heel verschillende dekens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilts! Vooral het Gulliver's Travels patroon vind ik een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy