5 maart 2014

Spektakel

Vandaag voor het eerst van mijn leven naar het stoffenspektakel geweest.
Niet dat ik stof nodig had natuurlijk, hihi. Ik ging met een vriendin mee die stof zocht voor een pak voor een bruiloft.
Natuurlijk heb ik wel wàt meegenomen..... wat tricot voor een t-shirt en wat stof voor tassen.
Het  kostte me gelukkig niet veel moeite me in te houden.
Eerst maar eens mijn eigen kast wat leger maken :)
Dezelfde vriendin heeft een héél leuk winkeltje in Schoonoord (klik) , waar ik tassen mag hangen voor de verkoop. Leuk, leuk, leuk.... daar moet ik dus binnenkort maar eens mee aan de slag gaan.

Verder ben ik meer met haken bezig geweest dan met quilten. Zéér verslavend werk.
Omdat ik de deken van DD iets eerder af wil hebben, werk ik vast vooruit m.b.v. het engelse patroon
De 'Bohemian Blanket' ging hélemaal verkeerd, ik had op 't laatst zo'n 40 steken te weinig....
't Is wél even slikken als je dan dit nog over hebt:


Uithuilen en opnieuw beginnen dus maar. Ik ben nét weer bij:
En dan de derde, die voorlopig alleen nog de naam "Tweed" draagt.
Héérlijke wol/acryl van Zeeman:

Je ziet, ik heb dus WEL stilgezeten, haha.
Want lopen en haken lukt niet gelijk. 

Dat was het even! Tot de volgende keer!
groetjes, Trudy

 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ga ik één keer eens niet naar het Spektakel.....ga jij wel :-)
    Je dekens zien er fantastisch uit! Ondanks......
    groetjes!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik "rotzooi" ook steeds met het aantal steken: dan heb ik er een heleboel te weinig, nu heb ik er weer teveel... In de volgende toer herstel ik het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om te zien dat kleurrijke haakwerk.
    En veel succes met de tassen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie gave creaties ben je aan het maken, genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt die eerste mooi. wat doe je dat handig om zo'n steek voor de helft van andere kleur te voorzien waardoor je een golf patroon krijgt.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy