15 maart 2014

Wat een gezellige dag

was dat in Emmen vandaag! Met medequiltsters uit Twente, Groningen, Drenthe en zelfs het Gooi!
En toen bleek het ook nog wereld-quiltdag te zijn....mooier kón toch niet.
Ik was bést een beetje zenuwachtig van te voren.... of de ruimte wel groot genoeg zou zijn...of ik wel aan alles gedacht had....of mijn soep wel zou lukken en in de smaak zou vallen....nou ja, ga zo maar door.
Een wonder dat ik toch nog wat geslapen heb!
En ...alle zorgen waren niet nodig geweest, want de hele dag was zéér geslaagd.
Het was leuk om 'oude' vriendinnen weer te zien, maar ook weer een nieuwe enthousiasteling te mogen verwelkomen in de groep.
En DH en zijn maatje hebben de catering prima verzorgd! Daar was ik errug blij mee!
Hieronder even wat actiefoto's van ijverige handjes:



En af en toe een paaseitje als krachtvoer helpt ook, hihi.
Nog even ééntje om te laten zien hoe lekker groot de groep was:
Met een doorkijkje naar de andere ruimte, waar we konden snijden en strijken.
Sandra heeft 16 dekentjes meegenomen, die ze af gaat geven bij Stichting de Regenboogboom in Soest.
Ik zal links in de zijkant een link naar het album met de resultaten plaatsen.
Deze is van Annet: 
 

En dan nu lekker met de voetjes omhoog op de bank, een beetje bij komen van deze drukke, maar ó zo gezellige dag! 
Volgende week maar weer eens met een nieuw droomdekentje beginnen, na al dat gehaak, haha!
Even een voorraad opbouwen om in oktober mee te nemen naar Amersfoort, de 'grote' landelijke droomdekendag.

O ja, omdat er vandaag véél belangstelling was voor de schildpadden (en vooral hóe ze te maken) heb ik het filmpje nog maar een keer op mijn blog geplaatst. Hopelijk zoekt dat wat makkelijker.
Irene en Edith, véél succes er mee! Ik hoop dat het jullie gaat lukken.
groetjes,
Trudy


 


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit. Fijn te lezen dat het een succes was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n dag kan toch alleen maar gezellig zijn. En er worden mooie dingen gemaakt.
    Geweldig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor je dat het allemaal zo goed is gegaan. Het ziet er ook ontzettend gezellig uit. Je hebt een mooie herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy