28 juli 2014

Verwend

ben ik op mijn verjaardag!
Dochterlief gaf me mooie lapjes, vriendin "het" boek van Dear Jane!
Lieve schoondochter had heel creatief een taart gemaakt van bollen Phildar wol:
Een andere vriendin verwende me met dit mooie bloemstuk:
Omdat koken óók een van mijn hobby's is, 
had ik een italiaans pasta buffet gemaakt
voor zo'n 30 personen:
We boften gigantisch met het mooie weer en hebben met de hele club 
tot in de kleine uurtjes buiten kunnen zitten.
Vandaag restte natuurlijk nog de klus om alles weer schoon en in de kast te krijgen.
Erg leuk was, dat mijn ouders er weer een keer bij konden zijn.
Een paar lieve vrienden wilde ze wel van Egmond naar Emmen brengen en weer terug!
Lief!
Meestal vinden ze dit soort dagen te druk, 
maar dit keer vonden ze het toch wel erg leuk
om al onze vrienden weer eens te zien.
Tja, als je 92 en 93 bent, weet je nóóit of je die kans volgend jaar nóg eens krijgt!
En ze hebben genóten:
De oude bank achterin de tuin werd weer verfraaid met de Temacula, 
zodat daar óók lekker gezeten kon worden.
Voorlopig zijn alle 'grote' gebeurtenissen weer even achter de rug en kan 
(met een béétje temperatuursdaling) 
het quiltleven weer beginnen.
Jullie snappen natuurlijk wel dat het in mijn hoofd maalt over dat DJ boek:

...ga ik hem helemaal maken
of een gedeelte van de blokken met effen blokken er tussen?
...ga ik  mijn "gewone" restjes er in verwerken
of gebruik ik mijn provencaalse lapjes?
Hoewel...ik heb óók nog veel aboriginal lapjes
ik heb tot nu toe nog géén aussie-dj voorbij zien komen <lol>

Enfin, jullie zien vanzelf een keer voorbij komen wat het gaat worden!
groetjes,
Trudy





3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Droom nog even verder van je DJ. Welk stofje je ook gebruikt, ze wordt vast mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep oh heerlijk zo verwend te worden he meid knuf en geniet van het broeden op je Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van Harte Proficiat ik wens je nog heel veel fijne jaren toe.
    Fijn dat je ouders er nog bij zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy