19 augustus 2014

Blije kindjes

Vandaag kreeg ik bericht van De Regenboogboom, dat 2 van mijn dekentjes bij een kindje terecht gekomen zijn.
Deze is naar een meisje van een maand oud gegaan, die na een open hartoperatie nog steeds in het ziekenhuis aan het vechten is voor haar leven....


En deze is nu bij een meisje van 3,
 met  coeliakie en kinderreuma. Ze heeft al meerdere keren weken in het ziekenhuis gelegen.

Kijk, van zulke mailtjes word ik helemaal warm!
Het geeft me weer nieuwe inspiratie om verder te gaan werken voor dit goede doel :)

Natuurlijk is er ook weer wat "gezentangled":
en móest ik even de nieuwste haak-hype uitproberen:
tapestry haken:

Tot zover de update van mijn bezigheden!
groetjes,
Trudy
 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jouw dekentjes zo goed terecht zijn gekomen, ze zijn dan ook echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kreeg van de week ook een mailtje dat mijn quilt aan een meisje was gegeven, zo leuk he om te horen dat je quilts goed terecht komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn fijne mailtjes waarin je hoort dar er quiltjes op hun bestemming zijn gekomen. Fijn dat je daaraan meedoet!
    Wat is dat leuk, dat tapestry haken. Ziet er zo heerlijk vrolijk uit!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy