3 oktober 2014

Regiodag

Gister hadden we hier in Zuid-oost-Drenthe de regiodag van het Quiltersgilde.
Het was weer héél gezellig. Veel moois van elkaar bewonderd, leuk werkje gedaan en gezellige ontmoetingen.
Cordi Atelier uit Groningen had weer veel moois te bieden

genieten van elkaars kunstwerken

wat een gezellige drukte toch weer!






Zelf heb ik bij Cordi materiaal gekocht om kaarten te maken van stof. Gelijk gister aan de gang en ik vínd ze toch leuk!!!
Ik denk alleen niet dat ik volgende keer het (dure) fast2fuse weer gebruik. Volgens mij moet het óók kunnen op een stukje fiberfill en dan karton mee vast zigzaggen. Schrijft óók nog eens beter als je hem wilt versturen.


Ik denk dat er nog wel meer van dit soort werkjes gemaakt gaan worden. <lol>

In de achterliggende week heb ik ook nog "even" een tas bijgemaakt.
Mijn schoonzusje wilde nou nét die tas hebben die verkocht was in het winkeltje waar ik ze mocht hangen. Omdat ik dat wat sneu voor haar vond, heb ik dus maar een nieuwe gemaakt.
In de vakantie heb ik NIET gequilt <lol>
We hebben 3 héérlijke weken gehad in Frankrijk.
We gaan eigenlijk nooit met anderen op vakantie, maar vinden het wél héél leuk om vrienden te ontmoeten die toevallig in dezelfde omgeving zitten.
En dat is tot 4 keer toe gelukt dit keer! Super!

Op de heen- en terugweg heb ik wél lekker zitten haken, zodat er een stuk of 6 nieuw grannies bij gekomen zijn.
(Binnenkort eens alle grannies op  een rijtje én de foto zetten!)
De eerst "Sophie's Garden" was met wat dikkere wol gemaakt, zodat hij niet goed te combineren was met de grannies. Geeft niks, het is een erg leuk werkje om te doen (bij de tv <lol>)
dus maken we er gewoon nog eentje.
Zo langzamerhand moet ik toch wel eens genoeg vierkantjes hebben om een dekentje mee te kunnen maken. Wordt dus vervolgd.


Eens kijken of het wéér een maand gaat duren of dat ik er eerder aan toe kom om te bloggen, hihi.
Groetjes en goed weekend,
Trudy

 

2 opmerkingen:

  1. Gezellig altijd zo'n regiodag, ook om elkaar weer eens te ontmoeten.
    Die stoffen kaarten, dat is weer eens heel wat anders. Daar kan je lekker je fantasie in laten gaan, denk ik. Een haakwerkje onderweg lijkt me toch makkelijker dan een patchworkje. Gewoon leuk. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig he zo.n dag. Die van onze regio is ook binnenkort. Dus weer een leuke dag in het verschiet.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy