18 december 2014

BBQ

Heerlijk gewerkt aan het nieuwe project.
In afwachting van het quiltgaren al lekker veel blokken in elkaar gestikt en van een laagje (katoenen) hobbs en achterkant voorzien.
Versneden nine-patch

Best netjes he, die puntjes in het midden <lol>?

Mijn zoektocht vorige week in Emmen had helaas niet het gewenste resultaat.
Uiteindelijk dus maar bij Elly Prins besteld.
Mooie service: géén verzendkosten en 2 dagen later al in huis! 
Superior Threads Fantastico nr. 5005
mooi gemeleerd garen!
Voordat ik dit kon gaan uitproberen, moest er eerst nog wat ander werk gedaan worden:
DH is al een paar weken druk geweest met het opknappen van de zolder.
Vooral alles wit schilderen en laminaat leggen.
Daarna alle boeken van beneden naar boven gesjouwd,
zodat we nu een heuse bibliotheek op zolder hebben.
Mét de tafel waar hij al jaren géén afscheid van kan nemen <lol>
Kan hij daar lekker zijn voeten op leggen als hij zit te lezen.

Maar eerst mag de bibliotheek tijdens de kerst dienst doen als "Christmas Bed & Breakfast" voor de kinderen,
zodat ik nog even een middagje bezig was met stoffen, zuigen, bed opmaken en gezellig maken .
En als de logees het koud krijgen, kunnen ze lekker warm worden onder de "Temacula" quilt
  
Vanavond nà het eten toch nog maar even gauw naar mijn quiltkamer om het garen uit te proberen:
Voor dit patroon nog maar even "vals gespeeld" en mijn 'gewone' voetje er op gelaten.
Leek me wél zo makkelijk, met al die rechte lijnen!
En nu lekker lui kijken naar de finale van Maestro!

Fijn weekend alvast allemaal!

 
 


1 opmerking:

  1. Perfecte puntjes!!! Prachtige kleuren ook. En sjonge, een echte bibliotheek in eigen huis, wie heeft dat :) Heerlijk rustpunt. (hihi, letterlijk, met dat bed)
    Ik wens je gezellige feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy