27 december 2014

Bye bye 2014

Wat is dit jaar weer voorbijgevlogen.
Met gelukkig meer 'ups' dan 'downs'.
Helaas kreeg ik vlak voor kerst nog "even"  bronchitis...gelukkig kon ik dankzij een flinke medicijnstoot toch genieten van de komst van de kinderen+ aanhang, het kerstdiner en de brunch op 2e kerstdag. We hebben genoten met elkaar. <3 <3

Helaas heb ik nog niet de energie om alweer achter mijn machientje te gaan zitten om verder te gaan aan de BBQ...
(hij is wél even aan het werk geweest, omdat DD wat zoompjes verkort wilden hebben <lol>)
Lekker op de bank, met een haakwerkje dus.
Overpeinzen waar dit jaar toch gebléven is....
en wat ik zoal gemaakt heb dit jaar....
Bij nader onderzoek bleek dat bést nog veel.
Ik heb het even in een album samengevat:


Met de jaarwisseling zijn we lekker samen thuis.
Relaxed bij de open haard.
Nog mijn hartelijke dank voor het lezen vàn en reageren óp mijn blog het achterliggende jaar en alle goeds voor het komende!
groetjes,
Trui
(voornemen voor 2015: 1 naam gebruiken, hihi)


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er in ieder geval gezellig uit op de foto's!
    Een goed en gezond/creatief nieuwjaar gewenst.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Trui!!
    Dat ziet er gezellig uit! Fijn hoor, zo samen aan tafel. En je album 2014....pfff....wat heb je veel gemaakt en zóó mooi. Leuk idee om het samen te vatten.
    Wij vallen van het ene bezoek in het andere, reuze gezellig en met oud & nieuw logé´s (op de ´vlucht´ voor knallend vuurwerk). Een heel fijn en rustig oudjaar gewenst en veel plezier en geluk in het nieuwe jaar voor jullie allebei!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hebben wij allemaal onze dingen bij de overpeinzing van 2014. Ik hoop dat 2015 een goed maar vooral een gezond jaar mag worden dan komt het voor de rest ook allemaal wel goed.
    Fijne jaarwisseling.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog beterschap. En een geweldig 2015 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy