5 december 2014

RESULTATEN

Zoals beloofd, wat foto's van de  resultaten:
De rits van mijn huisje (zelf ontworpen hardwerktasje) was kapot gegaan.
Daar moest dus iets aan gebeuren.
Omdat ik al een poosje niet zo tevreden was over de functionaliteit er van  (eigenlijk was het 1 grote vergaarbak, waar ik nóóit iets in kon vinden) was het tijd om gelijk iets aan de indeling te doen.
Op Pinterest (een heeeeeeele verslavende bezigheid <lol>) kwam ik een mooie tutorial (klik) tegen.
Het was een dagje flink prutsen, maar het is gelukt!
3 ritsvakjes

afsluiten met zijkantje

zo kan er niets uitvallen

de voorkant
en de achterkant



Het binnengedeelte sluit met klittenband, evenals het dak waardoor het weer een huisje wordt.
Helemaal blij mee en handig naast de machine.
Daarna was het weer tijd om poezenkoppen te snellen en deze top af te maken:
De flying geese maken het geheel mooi af!

Omdat ik de chevron (=zigzag) eigenlijk wel kleuren voor een ouder kind vond, heb ik hem vergroot tot 150 bij 180. Wel wat lastiger doorquilten straks, maar, à là, dat komt ook vast goed.

De klosjes (ahum, nog stééds vergeten een foto te maken) zijn ook al iets verder gevorderd.
I.p.v. het geplande zwart als achtergrond, kwam ik nog een hele mooie, grote lap effen donkerblauw tegen! Perfect for the job!

Vandaag is het alweer Sinterklaas! Wat vliegt de tijd toch!
Mijn nieuwe agenda (zelf gemaakt bij My Photo Fun) is alweer binnen.
Een teken dat het nieuwe jaar er bijna is....

Al een aantal jaren roep ik dat ik in het nieuwe jaar géén stoffen ga kopen en géén grote nieuwe projecten ga doen.
Op wat (achterkanten voor en) droomdekens na, houd ik me daar aardig aan.
Echter....spannend....voor 2015 heb ik een nieuw (gróót!) project in gedachten.
En daarvoor heb ik vanmorgen op de markt "even" de stoffen gehaald.
Móóóói!
En het wórdt toch leuk!
Nieuwsgierig zeker <lol>
Tja, nog even wachten, dan volgt er meer.
Oké, een tipje van de sluier dan:
eigenlijk loop ik een jaar achter.....
en het heeft te maken met BBQ.....
En Marloes weet wel wat ik bedoel :-))

Het is mijn bedoeling om vóór 2015 alles voor te bereiden.
Maar of dat gaat lukken?
Want we moeten óók nog de laatste hand leggen 
aan de zolder-annex-bibliotheek-annex-christmas b&b...
Mijn werkkamer moet óók voor kerst weer even omgetoverd tot logeerkamer....
en ik ga met een vriendin wat christmascarols zingen met kerst 
en daarvoor moet nog stevig geoefend worden.... 
en natuurlijk, niet te vergeten: het grote kerstdiner!

Ik had al eerder verteld dat "vervelen" niet in mijn woordenboek voorkomt, toch?
Fijne pakjesavond allemaal en tot gauw!




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tashuisje heb je gemaakt. En zo overzichtelijk met die ritsvakjes. Klasse! De quilts zijn ook plaatjes, en je agenda helemaal leuk!
    Succes met de zangrepetities en alles wat je nog op stapel hebt staan. Ben benieuwd naar je 2015 project.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit allemaal zo lees, dan weet ik zeker dat jouw agenda niet leeg blijft!! Trouwens, enig die agenda, lekker persoonlijk.
    Leuk dat je zoveel doet voor die droomdekentjes! en je maakt mij helemaal niet nieuwsgierig hoor naar je nieuwe project.......nou ja, eigenlijk best wel natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy