12 mei 2015

Time out

2015 gaat ons niet zomaar voorbij...
Eerst al mijn schoonmoeder van 100 die longontsteking kreeg en wat veel zorg vergde.
Gelukkig is zij weer hersteld en woont ze sinds eind april weer lekker in haar eigen aanleun-flat.

Net toen we dachten dat we weer een beetje konden beginnen met het 'gewone' leven van alle dag overleed plotseling, na een kort ziekbed mijn moeder.
En hoewel 94 natuurlijk een mooie leeftijd is en ze heel rustig in haar slaap weggegleden is (wat ze zo graag wilde) is het toch een groot gemis.
Gelukkig houdt mijn vader zich kranig en hebben we, ondanks het verdriet, mooie dagen met elkaar beleefd als familie.

Precies een maand later stonden we aan het bed van onze dochter in het ziekenhuis, waar zij een ernstige operatie moest ondergaan. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar er zal nog een lange periode van herstel nodig zijn.
We hebben bijgesprongen waar nodig en zullen dat de komende tijd ook blijven doen natuurlijk.

De situatie laat het gelukkig wel toe dat we deze week op (onze geplande) vakantie kunnen.
Daar ben ik ook wel even aan toe eerlijk gezegd. Even volkomen rust en alles een plekje geven.
De caravan staat al voor de deur en Sylvia's Bridal Sampler mag weer mee :)

Alleen de fut van een blog bijhouden is een beetje weg, dus neem ik hier even een time out.

Lieve groetjes,
Trui

13 opmerkingen:

  1. Ach...gecondoleerd Trudy! Een hele leeftijd, maar het is en blijft een gemis.
    Je schoonmoeder weer ´boven Jan´ en dochter is ook opgeknapt, dat is fijn! Dan is het heerlijk om er even tussenuit te gaan met de caravan, ik hoop dat jullie een prachtig rustig plekje vinden met lekker weer (en een handwerkje of een puzzeltje mee ;-) )!
    lieve groet!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je lieve berichtje! doet goed!
      we gaan lekker genieten!
      lfs, Trui

      Verwijderen
  2. Heel veel sterkte met alles en rust maar lekker uit. liefs van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed te begrijpen dat je na al die ingrijpende gebeurtenissen het digitale raam een poosje dicht doet. Het is me nogal wat zo achter elkaar. Nog van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder. En natuurlijk mis je haar, ondanks het feit (of misschien juist daardoor) dat je haar zo lang bij je mocht hebben.
    Fijn dat je schoonmoeder toch weer opgeknapt is, en dat het met je dochter goed gaat.
    Probeer maar te genieten en uit te rusten in een andere omgeving.
    We zien je wel weer verschijnen.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het genieten gaat vast lukken. Lekker veel leesvoer en wat handwerkjes mee!

      Verwijderen
  4. Tjeetje, het jaar is nog maar 4 maanden echt bezig en dan heb je dit allemaal al gehad.
    Ondanks de mooie hoge leeftijd van je moeder is het toch een groot gemis om niet meer eventjes met haar te kunnen lachen en praten.
    Mijn oprechte deelneming met zo'n groot verlies.
    Gelukkig zijn de andere twee weer goed opgeknapt.
    Ga er lekker van genieten en kom gezond en vol energie weer terug.

    Met vriendelijke groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, dat is heel wat op jullie bordje. Van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ga nu even lekker uitrusten en genieten van je vakantie. We zullen je blogjes missen, maar er komt vast weer een tijd dat jij er tijd en zin voor krijgt. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, er komt vast wel weer een tijd dat ik weer lekker blogjes schrijf over mijn creaties, ik kan nu eenmaal niet stilzitten :)
      De caravan is half volgepakt met knutselwerkjes, hihi

      Verwijderen
  6. Nou dat is een pittige en verdrietige tijd geweest. Ook al was jou Moeder op leeftijd het is en blijft een afscheid. Ik wens jullie een rustige vakantie toe. De blogjes komen later wel want nu zijn andere dingen belangrijker.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Marga! Komt vast goed. Erg veel zin in een paar weken zon en rust.
      liefs, Trudy

      Verwijderen
  7. Dat is ook allemaal niet niks Trudy! Het eist natuurlijk heel veel energie en emotie. Ik hoop van harte dat jullie een paar heerlijke ontspannen weken zullen hebben en kunnen bijkomen van alles. Zet het bloggen maar lekker aan de kant hoor! Liefs en sterkte van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy