1 december 2015

Inspiratie

Soms heb je dat zomaar....inspiratie...
Mijn rood/witte blokken (van de lapjes die ik ooit in Zutphen kreeg) 
lagen al zo'n poos geduldig te wachten...
Toen ik er vorige week weer eens mee aan de gang ging werden ze plotseling ongeduldig...
"Dóe eens iets met ons...!" riepen ze in koor
Oké, eerst maar eens een beetje aankleden ...
Alle 4 de huisjesblokken zo aangepakt...en nu?
"Ganzen!" klonk het weer in koor.....
Dankzij de cm-tabel die DH onlangs voor mij gemaakt heeft
(op het wijde web vond ik alleen inches en die brengen mij altijd in de war...)
waren ze snel én netjes klaar 
en vlogen ze alras een rondje om mijn huizen.
En wat stààt dat leuk!
Het begin is er....maar ik weet nog steeds niet hoe ik verder ga.
De blokken zijn weer even stil, hoe lang ik ze ook vragend aan kijk.... 
Ik werk nl. niet met een patroon, maar geheel op het gevoel.
(En de aanwijzingen van de blokken dus....)
Nog even geduld dus voor het vervolg. 
Jullie horen ze vast wel weer eens...

groetjes!





7 opmerkingen:

  1. Hier moet je echt mee verder gaan want ik vind het zo mooi worden.
    Nou zijn het ook wel mijn kleurtjes hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die rode blokken, je moet er inderdaad mee verder gaan hoor................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt erg mooi. Ik hoop dat ze je snel een keer weer roepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beelderige stofjes en wat maak je er een leuke quilt van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!!!!!! Die huisjes, stofjes, kleuren....... Krijg er een WIM gevoel van.
    En die stofjes gaan vanzelf weer roepen als het hun tijd is ;-).
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DESEO QUE PASES UNAS NAVIDADES LLENAS DE PAZ, AMOR Y FELICIDAD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy