14 januari 2016

Overweldigend en....de winnaar(s)!

Overweldigend was dat gister! 600 pageviews in één (jawel één!!!) dag!
Ja, dan vlieg je snel over de 100.000 heen!
Ik was vergeten om een eindtijd/dag te noemen, dus heb gisternacht 12 uur maar aangehouden.

Vanmorgen was mijn gebruikelijke koffie/kletsochtend met mijn vriendin Ineke.
Ze heeft niets met quilten en toch raken we nooit uitgepraat.
Ik heb haar de winnaar laten trekken:
En de winnaar is:

SASKIA

En omdat het mijn eerste weg-geef-actie is én 
ik het zo leuk vind iets weg te geven, 
heb ik haar ook nog maar een nummer 2 en 3 laten trekken.

Dat werden  FELTFREE  en  INEKE

Als jullie je adresgegevens even willen mailen naar
truzwa@gmail.com
valt het pakje volgende week bij jullie op de mat.

Ondertussen heb ik niet stilgezeten gister en groeit er alweer een nieuw droomdekentje.
Poezen dit keer.
Poezen?
Ja, póezen <lol>
wacht maar af!

Groetjes en goed weekend allemaal,
Trui








4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing! Dank je wel! Mailtje is verstuurd.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk dat ik medewinnaar ben. Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zoveel kijkers en dan ook nog 3 boffers!!
    Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een leuk bericht! Hartelijk dank; ik ben er blij mee! Mail is verstuurd.

    groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy