15 november 2016

Uitslag

Terwijl de hele wereld vorige week in de ban was van de Amerikaanse verkiezingen, had ik vorige week mijn eigen verkiezingen:
een hele middag bij de naaimachinehandel, om een keuze te maken tussen 
deze
deze

of deze
Dat viel nog niet mee! 
De Pfaff viel gelijk al af, vanwege het lawaai tijdens het naaien.
Aangezien ik toch vaak zo'n 6 - 8 uur per dag achter mijn machientje zit, doe ik dat liever niet met zoveel herrie om me heen.
Ik had allerlei lapjes meegenomen, om op alle machines te kijken naar het resultaat.
Op een gegeven moment kwam bij de Brother de mogelijkheid te voorschijn om opzij te naaien....
en de strijd was beslist! Wat een uitkomst! En wat een mooie siersteken kun je daardoor ook maken!
De winnaar is dus geworden: 
de Brother!
Hier staat hij te pronken op mijn eigen tafel:

Ik had al een kleintje, dus dit wordt mijn Big Brother. 
Want groot is 't ie <lol> (en zwààr....)  maar mooooooooi!
Deze week  een "jungle" droomdeken afgemaakt, waarbij ik al veel steken heb kunnen gebruiken!

Deze steek is met de "gewone" voet gemaakt, niks bewegen met de quilt, de machine doet het helemaal zelf!
Helemaal blij!
Hier nog even de hele quilt:


En heb je al gezien dat ik weer veel foto's teruggevonden heb?
Nog niet zo'n mooie diapresentatie en ook geen teksten onder de foto's om er een mooie tutorial van te maken, maar het begin is er alvast weer.

Waterige, verkouden groetjes,
Trudy




7 opmerkingen:

  1. Wauw!! wat een aankoop. Ga je vast heel veel plezier van/mee hebben, je big brother.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een super machine, gefeliciteerd met je aankoop, je zult daar vast veel plezier mee gaan beleven. succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aankoop, daar heb je vast nog heel lang plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je schitterende aankoop, veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige machine, heel veel plezier ermee, maar dat gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He ik heb vorig jaar ook een brother naaimachine gekocht.
    Hij bevalt mij inderdaad ook zeer goed, dus voor jou ook veel plezier ermee.................liefs.Connu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was tenminste een leuke verkiezing met een geweldige uitslag! Wat een supermachine!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy