4 januari 2017

Happy (Scrappy?) Newyear!

Daar hoop ik op tenminste. 
Voor het zóveelste jaar neem ik me voor (bijna) geen stof meer te kopen.
Eerst opmaken wat er nog ligt en vooral alle SCRAPS en kleine stukjes.
Bij haar zag ik een lijstje met wat ze gemaakt heeft in 2016. 
En dat was heel véél en héél mooi.
Dat leek me ook wel een leuk idee, dus heb ik er een album van gemaakt.
22 droomdekens, 
4 wandkleden (waarvan 1 naar Frankrijk is gegaan) 
en wat "spielerei" zoals tassen, blokken, mugrugs, mapjes en zo.
Ga er voor zitten, (hier) staan ze. 

Deze eerste weken van het jaar zijn op de een of andere manier altijd zo lekker rustig. Beetje opruimen, wat tuttelen, eens kijken wat er het komende jaar gemaakt gaat worden.....
Dat wordt sowieso (eindelijk) eens een nieuw quiltje voor mijn quilthuisje.
De "asian teapots" gaan afgemaakt worden.
 en wellicht óók de "aussie dear jane"
Het begin is alvast goed gelukt: 
ik heb gister,  (na 8 jaar!) 
eindelijk eens iets nieuws gemaakt in mijn quilthuisje.
De allerbeste wensen voor jullie voor het komend jaar!
groetjes,
Trudy

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om al je maaksels van een jaar bij elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd naar je maaksels, Trudy, maar kan er niet bij... scherm geeft een error :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook erg benieuwd naar je maaksels, krijg de pagina niet te zien. En dat quiltje van je sneeuwmannetje, wat een schatje voor je huisje!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mij lukt het niet jou maaksels te bewonderen maar door het jaar heen heb ik al heel veel mooi's gezien.
    Ik wens je nog een heel goed en gezond 201 toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je complimenten, Marga! Ik heb de link opnieuw geplaatst en hoop dat het euvel hiermee verholpen is. Groetjes, Trui

      Verwijderen
  5. Ik heb ze allemaal bekeken hoor. Wat een productie van vorig jaar? Zóveel droomdekentjes. Echt geweldig. En het begin van dit jaar is er ook al weer. Veel succes en plexier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Dat stimuleert om door te gaan!
Groetjes, Trudy